SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

SEKO wybiera dom mediowy i agencję interaktywną

Firma SEKO zajmująca się przetwórstwem rybnym, wybiera w dwóch oddzielnych przetargach dom mediowy i agencję interaktywną - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Wybrany w przetargu dom mediowy ma zająć się kampanią reklamową GDN (Google Display Network). Z kolei wybrana agencja interaktywna zajmie się stroną internetową firmy.

Nie udało nam się ustalić z jakimi agencjami dotychczas współpracowała firma.

W pierwszym półroczu br.  przychody SEKO ze sprzedaży produktów i usług wyniosły 74 904 tys. zł. W stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku zwiększyły się o 1,7 proc. Spółka sprzedaje wyroby przede wszystkim pod marką Seko, a także pod markami własnymi kontrahentów (przede wszystkim krajowych sieci handlowych, w tym dyskontów, a także wybranych firm zagranicznych).

Największymi zagranicznymi rynkami zbytu SEKO w I półroczu br. były Niemcy i Czechy.

 

Dołącz do dyskusji: SEKO wybiera dom mediowy i agencję interaktywną

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr
Nawet najlepszy dom mediowy nie pomoże, jeżeli sprzedawane przez was wyroby nie będą nadawały się do spożycia.
A właśnie wyrzuciłem do kosza dwa, ledwo napoczęte, opakowania śledzi w sosach grzybowym i czosnkowym z pieczonymi ziemniakami (nowości w ofercie). Twarde śledzie, zbyt słony sos, koszmarne ilości zagęszczaczy i chemii czynią te produkty niezjadliwymi.
odpowiedź
User
Podpisuję się :(
Podpisuję się pod opinią przedmówcy. Dobre produkty bronią się same, ale kiedy zaczyna się kombinować ze składem, to i agencja nie pomoże. I też poczułem, że śledzie ostatnio mocno się usztywniły. :)
odpowiedź