Semahead z budżetem SEM-owym Rajapacku

Agencja Semahead (należąca do Grupy Interia.pl) wygrała przetarg na obsługę w zakresie SEM firmy Rajapack Polska.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Semahead z budżetem SEM-owym Rajapacku

W zakres obowiązków Semahead wejdą działania reklamowe w wyszukiwarce (SEM), obejmujące przeprowadzenie kampanii PCC dla sklepu internetowego Rajapack.pl. Agencja będzie odpowiedzialna także za audyt bieżących działań marketingowych w wyszukiwarce Google i pomoc w realizacji kluczowych celów marketingowych firmy, przede wszystkim w zakresie pozyskiwania nowych klientów.

W przetargu oprócz Semahead udział wzięły Performance Media, Cube Group, Bluerank i K2.

- O wyborze agencji Semahead przesądziły zaproponowane koszty współpracy i szerokie doświadczenie na polu współpracy ze sklepami internetowymi - komentuje Ilona Miziewicz-Groszczyk, web manager Rajapack Polska.

Współpraca zaczyna się od marca i została nawiązana na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały