SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Babcia przekonuje, że jak serek wiejski, to tylko z Piątnicy (wideo)

OSM Piątnica wystartowała z nową kampanią reklamową pod hasłem "Z Piątnicy, no bo skąd!". Akcję przygotowała agencja Plej, we współpracy z Melting Pot, Oto Film i FiveMedia.

Hasło "Z Piątnicy, no bo skąd!" jest głównym elementem nowej platformy komunikacyjnej marki, nawiązującej do lokalnego pochodzenia, naturalnych składników, autentyczności i bliskości.

W spocie reklamowym główną bohaterką jest starsza kobieta ze wsi, Pani Eugenia, która z życiowego doświadczenia wie, co najlepsze. Swojemu wnuczkowi daje wiejski serek z Piątnicy, "w którym można zakochać się na całe życie". Zdjęcia do spotu nakręcono na Podlasiu.

Kampania promująca Serek Wiejski potrwa do końca września, obejmie telewizję i digital. Marka zapowiada też kolejne odsłony w ramach platformy komunikacyjnej "Z Piątnicy, no bo skąd!".

Autorem koncepcji kreatywnej, w ramach której powstały m.in. spoty telewizyjne, jest agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot oraz we współpracy z domem produkcyjnym Oto Film. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy FiveMedia i Plej.

Dołącz do dyskusji: Babcia przekonuje, że jak serek wiejski, to tylko z Piątnicy (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
k
sympatyczna reklama
odpowiedź
User
Wolak
Najlepsze, że jak wynika z badań duża grupa ludzi dalej myśli, że te wędlinki, serki i bułeczki robi się w wiejskich chałupach i zakładach jak w XIX wieku na Podhalu i jakiś dziadek z wąsem dogląda każdej sztuki xD
odpowiedź
User
TenCoWie
Pierwszy od dawna spot bez nachalnego zadęcia, brawo !
odpowiedź