SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sergiusz Ryczel w anglojęzycznym kanale Telewizji Polskiej

Były dziennikarz Canal+ Sport i prowadzący serwisy sportowe na głównej antenie TVN Sergiusz Ryczel zaczął pracę w anglojęzycznym kanale Telewizji Polskiej Poland In, który jesienią zostanie przekształcony w TVP World.

Article

Ryczel 19 lat temu związał się z TVN, gdzie prowadził serwisy sportowe na antenach TVN i TVN24. Później pracował dodatkowo w kanale nSport (obecnie nSport+). Kiedy doszło do fuzji platformy cyfrowej n (Grupa ITI) z Cyfrą+ rozpoczął współpracę z Canal+. Przed rokiem zakończył ją po 7 latach.

Od kilku tygodni Ryczel pojawia się w roli prowadzącego sportowy program „Inside the Game” w internetowej stacji Poland In. Z zaproszonymi gośćmi rozmawiał m.in. na temat Letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio.

TVP World w przyszłym roku z satelity

Poland In ma zostać przekształcony w TVP World. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl TVP chce, żeby w przyszłym roku stacja była dostępna też z satelity Astra 19,2E dla mieszkańców Europy Zachodniej i z platformy Dish Network dla obywateli Stanów Zjednoczonych.

Kanał TVP World ma nadawać ze studia przy ulicy Woronicza w Warszawie, tak jak obecnie Poland In. - Poland In to dobry grunt do zbudowania czegoś poważnego. Mówię pracownikom, że nie nastawiamy się na wielką rewolucję, tylko ewolucję Poland In. Stopniowe przejście z 3-godzinnego bloku programowego w prawie 24-godzinny kanał. Dostrajamy naszą ramówkę, aby większość naszych publicystycznych premier było popołudniu, żeby widz zza oceanu miał to z samego rana u siebie. Jesteśmy na razie na etapie koncepcyjnym. Analizujemy jak ta antena będzie wyglądać. Będziemy mniej niż w Poland In mówić o Polsce, a bardziej mówić o regionie. Kanał ma mówić o tym co się dzieje w Trójmorzu i tłumaczyć widzom na zachodzie co się dzieje na wschodzie - zapowiadał niedawno szef TVP World Marcin Darmas.

TVP World coraz bliżej

W projekcie Karty Powinności Telewizji Polskiej można znaleźć informacje na temat TVP World. Jest tam wzmianka, że przed 1 października 2021 anglojęzyczna stacja działa pod nazwą Poland In. Wszystko wskazuje na to, że już jesienią dojdzie do zmiany marki. W przyszłym roku stacja ma kosztować 22,6 mln zł, a w 2024 roku już 30 mln zł. W ramówce TVP World  informacje mają stanowić 26 proc. czasu antenowego, publicystyka 27 proc., kultura 26 proc., edukacja 2 proc., a sport 1 proc. Kanał ma nadawać 23 godziny na dobę.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sergiusz Ryczel w anglojęzycznym kanale Telewizji Polskiej

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rp
kolaborant
odpowiedź
User
walter
Taka z niego gwiazda, że po przejęciu przez Cyfrę+ platformy n odsunęli go od komentowania
odpowiedź
User
omd
Gwiazdą to on był jak nSportem zarządzał Tuzimek, czyli kolejny klaun dziennikarstwa sportowego. Gdy stacje przejął c+ od razu Ryczela odsunięto. Chłop jest po prostu beznadziejny, taki akurat dla TVP
odpowiedź