SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serial „O mnie się nie martw 4” zyskał 100 tys. widzów. Powstanie kolejny sezon

Czwarty sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 1,86 mln osób, o 100 tys. widzów więcej niż drugą edycję serialu emitowaną wiosną ub.r. Produkcja dała Dwójce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,76 mln zł.

„O mnie się nie martw”, fot. tvpArticle

Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 4” mogli oglądać w piątki o godz. 20.40, w okresie od 4 marca do 3 czerwca br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, cała czwarta edycja serialu przyciągnęła średnio 1,86 mln widzów, co przełożyło się na 12,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie wszystkich widzów oraz 10,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Największą widownię zgromadził odcinek z 20 maja br., który przyciągnął przed ekrany 2,10 mln widzów.

Trzy topowe odcinki

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

Start

Koniec

AMR

SHR%

20-05-2016

20:42:32

21:27:35

2 099 721

15,65%

04-03-2016

20:42:21

21:28:34

2 088 085

12,91%

18-03-2016

20:44:16

21:30:26

2 045 938

13,17%

Dla porównania, drugi sezon „O mnie się nie martw”, emitowany wiosną ub.r., oglądało średnio 1,76 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 12,01 proc. i 10,88 proc. udziału. Oznacza to, że serial zyskał 100 tys. widzów.

TVP2 w paśmie emisji serialu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był Polsat, który nadawał wówczas gł. „Taniec z Gwiazdami”, co dało mu 17,64 proc. udziału. Drugi był TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 13,84 proc.), a czwarte miejsce zajęła TVP1 (gł. filmy fabularne; 9,79 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był TVN, a dalsze miejsca zajęły: Polsat, Dwójka i Jedynka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat

2 606 164

17,64%

724 073

13,11%

TVN

2 044 689

13,84%

1 273 657

23,06%

TVP2 - O mnie się nie martw 4

1 864 189

12,62%

588 728

10,66%

TVP1

1 446 007

9,79%

332 100

6,01%

Wpływy reklamowe z 13 odcinków „O mnie się nie martw 4” wyniosły 5,76 mln zł. Dla porównania druga seria zarobiła z reklam 5,56 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Piąta edycja serialu trafi na antenę Dwójki jesienią br.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 9,15 proc.

Dołącz do dyskusji: Serial „O mnie się nie martw 4” zyskał 100 tys. widzów. Powstanie kolejny sezon

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MT
Serial słaby, wyniki słabiutkie. Choć na bezrybiu rak rybą.
odpowiedź
User
niania
Serial słaby, wyniki słabiutkie. Choć na bezrybiu rak rybą.


Słabiutki? W porównaniu z czym? Z MjakM czy z którąś turecką telenowelą? W równoległym czasie antenowym z Tańcem z gwiazdami i kinowym hitem w TVN?
odpowiedź
User
!!!
Cieszę się wyłącznie ze względu na Joasie Kulig, bo przecież nie Jacka Kurskiego...
odpowiedź