SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

217 tys. widzów „Sukcesji” w TVN

Pierwszy sezon „Sukcesji” w TVN ogląda średnio 217 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Sukcesję” w TVN oglądać można we wtorki po godz. 23.30, począwszy od 7 marca 2023 roku. Średnia widownia produkcji do 28 marca wyniosła 217 tys. osób. Przełożyło się to na 6,20 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,28 proc. w grupie 16-49 oraz 7,74 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię dotychczas zgromadził pierwszy odcinek, który śledziło 249 tys. widzów.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków serialu śledzi 533 tys. osób w grupie 4+.

Produkowany przez HBO serial „Sukcesja” opowiada historię rodziny Royów, właścicieli jednej z najpotężniejszych korporacji mediowych na całym świecie Waystar Royco. Kiedy głowa rodziny Logan Roy (Brian Cox) postanawia pójść na emeryturę, jego czwórka dzieci rozpoczyna długą i pełną zwrotów akcji batalię o władzę.

W obsadzie serialu są jeszcze: Jeremy Strong w roli Kendalla Roya, Kieran Culkin grający Romana Roya, Sarah Snook jako Siobhan “Shiev” Roy, a także Nicholas Braun (Greg), Matthew Macfadyen jako Tom, Hiam Abbass jako Marcia Roy i Alan Ruck w roli Connora Roya.

W HBO Max zadebiutował czwarty sezon

W poniedziałek 27 marca w serwisie streamingowym HBO Max zadebiutuje czwarty sezon „Sukcesji”.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.

Dołącz do dyskusji: 217 tys. widzów „Sukcesji” w TVN

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PR
Kiedyś dział PR był tam zajebisty, ale pozwalania liście super dziewczyny lub same się zwolniły i wszystko sie posypało. Teraz ledwo to działa wszystko, a szefowa od 20 lat na stanowisku i rączka rączkę myje...
odpowiedź
User
TVN Stupidity
Pora emisji to zwykły sabotaż (w środku tygodnia, ok. północy). Ktoś w TVN bardzo postarał się, aby serial miał jak najmniejszą oglądalność. Inaczej mogłaby runąć narracja TVN, że Polacy nie oglądają zagranicznych seriali i kochają głównie durnowate paradokumenty. Miernoty w TVN poczuły się bardzo zagrożone.
odpowiedź
User
dno
Dajcie emisję jeszcze później w nocy, to będzie większa oglądalność ;-)
A tak na serio, to osobę decyzyjną która wybrała tak SKANDALICZNĄ porę w środku tygodnia wywaliłbym na zbity pysk. Mieć murowany hit i tak koncertowo go zmarnować.
odpowiedź