SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serwis Moto.pl z nowym logo stawia na wideo i treści poszukiwane przez użytkowników

Wydawany przez Agorę serwis motoryzacyjny Moto.pl wprowadził nową identyfikację wizualną oraz dokonał zmian w układzie strony. Zmienione logo oraz layout mają korespondować z obowiązującymi obecnie trendami, a na znaczeniu zyskały materiały wideo oraz treści najczęściej poszukiwane przez internautów.

Article

Jak zaznacza wydawca, firma Agora nowy logotyp i layout Moto.pl zostały zaprojektowane zgodnie z aktualnymi trendami. Na górze wyeksponowany jest jeden, najbardziej aktualny temat, a także menu strony. Specjalny, wydzielony obszar na stronie głównej serwisu zyskały materiały wideo – internauci mogą w nim znaleźć m.in. najnowszy program wideo, w którym redaktor naczelny Tomasz Korniejew rozmawia w studio Moto.pl z ekspertami i osobowościami z branży motoryzacyjnej.

Nowe miejsce na stronie Moto.pl zajęły tematy i narzędzia najczęściej poszukiwane przez użytkowników serwisu. Pod głównym artykułem internauci znajdą odnośniki do aktualnych taryfikatorów mandatów i punktów karnych, informacji dotyczących przeglądu, podatku od zakupu samochodu, cen najpopularniejszych modeli aut, a także testów samochodów.

Redakcja ma teraz także możliwość dodatkowego eksponowania najciekawszych wątków pojawiających się w dyskusjach na forum oraz materiałów sponsorowanych, tworzonych we współpracy z reklamodawcami.

– Dzięki systematycznie wprowadzanym zmianom cały czas notujemy bardzo dynamiczny przyrost oglądalności – w lutym br. odwiedziło nas już ponad 30 proc. więcej użytkowników niż rok wcześniej – zaznacza w komunikacie Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl. - Potrzebowaliśmy jednak dodatkowego miejsca na ekspozycję ciekawych, jakościowych treści. Wreszcie mamy również możliwość lepszego prezentowania naszych formatów wideo, w tym unikalnego dla naszej branży programu nagrywanego w studiu Moto.pl.

Według danych Gemius/PBI w lutym br. serwis Moto.pl odwiedziło ponad 1,7 mln użytkowników, co dało platformie 4. miejsce wśród stron motoryzacyjnych. Z kolei w skali roku Moto.pl przy wzroście zasięgu o 1,41 pkt proc. (30 proc.) straciło 250,7 tys. odsłon i 42 sekundy średniego czasu korzystania (5 i 28,8 proc. w dół).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Serwis Moto.pl z nowym logo stawia na wideo i treści poszukiwane przez użytkowników

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jego
Idą w SEO. Więcej użytkowników, ale spada liczba odsłon. W takiej sytuacji wygląd witryny na marginalne znaczenie, bo ludzie patrzą przede wszystkim na to, czy udało im się znaleźć ważną dla nich informację. Wieszczę powolny upadek.
odpowiedź
User
Dastan
Co jest unikalnego w formacie, w którym dwie osoby siedzą przy stole i rozmawiają?
odpowiedź
User
Janko
Idą w SEO. Więcej użytkowników, ale spada liczba odsłon. W takiej sytuacji wygląd witryny na marginalne znaczenie, bo ludzie patrzą przede wszystkim na to, czy udało im się znaleźć ważną dla nich informację. Wieszczę powolny upadek.


No właśnie, że nie.
odpowiedź