SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Serwis Moto.pl z nowym logo stawia na wideo i treści poszukiwane przez użytkowników

Wydawany przez Agorę serwis motoryzacyjny Moto.pl wprowadził nową identyfikację wizualną oraz dokonał zmian w układzie strony. Zmienione logo oraz layout mają korespondować z obowiązującymi obecnie trendami, a na znaczeniu zyskały materiały wideo oraz treści najczęściej poszukiwane przez internautów.

Article

Jak zaznacza wydawca, firma Agora nowy logotyp i layout Moto.pl zostały zaprojektowane zgodnie z aktualnymi trendami. Na górze wyeksponowany jest jeden, najbardziej aktualny temat, a także menu strony. Specjalny, wydzielony obszar na stronie głównej serwisu zyskały materiały wideo – internauci mogą w nim znaleźć m.in. najnowszy program wideo, w którym redaktor naczelny Tomasz Korniejew rozmawia w studio Moto.pl z ekspertami i osobowościami z branży motoryzacyjnej.

Nowe miejsce na stronie Moto.pl zajęły tematy i narzędzia najczęściej poszukiwane przez użytkowników serwisu. Pod głównym artykułem internauci znajdą odnośniki do aktualnych taryfikatorów mandatów i punktów karnych, informacji dotyczących przeglądu, podatku od zakupu samochodu, cen najpopularniejszych modeli aut, a także testów samochodów.

Redakcja ma teraz także możliwość dodatkowego eksponowania najciekawszych wątków pojawiających się w dyskusjach na forum oraz materiałów sponsorowanych, tworzonych we współpracy z reklamodawcami.

– Dzięki systematycznie wprowadzanym zmianom cały czas notujemy bardzo dynamiczny przyrost oglądalności – w lutym br. odwiedziło nas już ponad 30 proc. więcej użytkowników niż rok wcześniej – zaznacza w komunikacie Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl. - Potrzebowaliśmy jednak dodatkowego miejsca na ekspozycję ciekawych, jakościowych treści. Wreszcie mamy również możliwość lepszego prezentowania naszych formatów wideo, w tym unikalnego dla naszej branży programu nagrywanego w studiu Moto.pl.

Według danych Gemius/PBI w lutym br. serwis Moto.pl odwiedziło ponad 1,7 mln użytkowników, co dało platformie 4. miejsce wśród stron motoryzacyjnych. Z kolei w skali roku Moto.pl przy wzroście zasięgu o 1,41 pkt proc. (30 proc.) straciło 250,7 tys. odsłon i 42 sekundy średniego czasu korzystania (5 i 28,8 proc. w dół).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Serwis Moto.pl z nowym logo stawia na wideo i treści poszukiwane przez użytkowników

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jego
Idą w SEO. Więcej użytkowników, ale spada liczba odsłon. W takiej sytuacji wygląd witryny na marginalne znaczenie, bo ludzie patrzą przede wszystkim na to, czy udało im się znaleźć ważną dla nich informację. Wieszczę powolny upadek.
0 2
odpowiedź
User
Dastan
Co jest unikalnego w formacie, w którym dwie osoby siedzą przy stole i rozmawiają?
1 1
odpowiedź
User
Janko
Idą w SEO. Więcej użytkowników, ale spada liczba odsłon. W takiej sytuacji wygląd witryny na marginalne znaczenie, bo ludzie patrzą przede wszystkim na to, czy udało im się znaleźć ważną dla nich informację. Wieszczę powolny upadek.


No właśnie, że nie.
2 0
odpowiedź
User
Czosnek
Co jest unikalnego w formacie, w którym dwie osoby siedzą przy stole i rozmawiają?


Myśl, myśl
1 0
odpowiedź