Business Insider na czele. Mocno w górę sekcja biznesowo-prawna o2.pl, w dół dział Radiozet.pl i Infor.pl

Liderem zasięgowym wśród serwisów o tematyce biznesowo-prawnej pozostaje Business Insider Polska, w maju zanotował mniejszy spadek niż Money.pl. Procentowo najwięcej straciły dział o gospodarce i prawie na Radiozet.pl oraz Infor.pl, natomiast największy wzrost osiągnęła analogiczna sekcja o2.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Business Insider na czele. Mocno w górę sekcja biznesowo-prawna o2.pl, w dół dział Radiozet.pl i Infor.pl

Wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl pokazują, że w maju br. Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 8,81 mln użytkowników, czyli 30,33 proc. wszystkich internautów w Polsce.

Z kolei Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) zanotował 7,94 mln odwiedzających i 27,32 proc. zasięgu, a sekcja biznesowo-prawna o2.pl (też Grupa Wirtualna Polska) - 6,23 mln użytkowników i 21,45 proc. zasięgu.

Kolejne trzy witryny z zestawienia zanotowały po ponad 4 mln internautów. Część Gazeta.pl (Agora) o gospodarce i prawie, obejmująca głównie serwis Next Gazeta.pl, miała 4,74 mln użytkowników i 16,33 proc. zasięgu, portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) - 4,21 mln odwiedzających i 14,47 proc. zasięgu, a sekcja biznesowo-prawna Interii (Grupa Interia-Polsat) - 4,13 mln użytkowników i 14,21 proc. zasięgu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/internet-w-maju-wirtualna-polska-przed-axel-springer-polska-i-allegro-instagram-i-netflix-w-gore-na-komputerach,7170175888504961a ##

Na TVN24.pl (TVN Grupa Discovery) dział o gospodarce i prawie zanotował 3,72 mln użytkowników i 12,8 proc. zasięgu, a na Radiozet.pl (Eurozet) - 3,71 mln użytkowników i 12,76 proc. zasięgu.

Infor.pl (Infor Biznes), powiązany z „Dziennikiem Gazetą Prawną”, odwiedziło 3,59 mln internautów, co dało 12,36 proc. zasięgu, a Bankier.pl (Bonnier Business Polska) - 3,53 mln użytkowników (12,15 proc. zasięgu).

grafika

W porównaniu z majem Business Insider Polska stracił 442,4 tys. użytkowników (to 4,8 proc. w dół), a Money.pl - 970,7 tys. (10,9 proc.). W efekcie przewaga pierwszego serwisu nad drugim zwiększyła się z 347,3 do 875,6 tys. odwiedzających.

Procentowo jeszcze większe spadki zanotowały dział biznesowo-prawny Radiozet.pl i Infor.pl. W pierwszym ubyło 1,03 mln internautów (21,7 proc.), a w drugim - 835,6 tys. (18,9 proc.).

Na Rp.pl liczba użytkowników zmniejszyła się o 398 tys. (8,6 proc.), a na Bankier.pl - o 151,8 tys. (4,1 proc.).

Za to w dziale gospodarczo-prawnym o2.pl przybyło 1,34 mln internautów (to 27,4 proc. w górę). Na Interii analogiczna sekcja osiągnęła wzrost o 281,1 tys. użytkowników (7,3 proc.), na Gazeta.pl - o 30,8 tys. (0,6 proc.), a na TVN24.pl - o 6,6 tys. (0,2 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi