Serwisy Grupy Pino.pl w sieci ARBOinteractive

W listopadzie wszystkie serwisy Grupy Pino.pl znalazły się w sieciach reklamowych ARBOinteractive. Dołączyły do pakietów ARBOrozrywka i V2Media.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

ARBOinteractive od listopada odpowiada za sprzedaż i administrację powierzchni reklamowej w serwisach Grupy Pino.pl. Współpraca obejmuje reklamę displayową, intekstową i wideo.

Wszystkie serwisy Grupy Pino.pl znalazły się w pakiecie ARBOrozrywka należącym do sieci ARBOnetwork. Oferowane są w nich formaty displayowe billboard, double billboard i rectangle oraz mailingi wysyłane do 900 tys. odbiorców z możliwością targetowania według kilku kryteriów.

Strona Patrz.pl dołączyła też do sieci wideo V2Media. Serwis udostępnia reklamy pre/post-roll, vstitial, onstream i obrandowanie playera.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały