Serwisy Grupy Pino.pl w sieci ARBOinteractive

W listopadzie wszystkie serwisy Grupy Pino.pl znalazły się w sieciach reklamowych ARBOinteractive. Dołączyły do pakietów ARBOrozrywka i V2Media.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

ARBOinteractive od listopada odpowiada za sprzedaż i administrację powierzchni reklamowej w serwisach Grupy Pino.pl. Współpraca obejmuje reklamę displayową, intekstową i wideo.

Wszystkie serwisy Grupy Pino.pl znalazły się w pakiecie ARBOrozrywka należącym do sieci ARBOnetwork. Oferowane są w nich formaty displayowe billboard, double billboard i rectangle oraz mailingi wysyłane do 900 tys. odbiorców z możliwością targetowania według kilku kryteriów.

Strona Patrz.pl dołączyła też do sieci wideo V2Media. Serwis udostępnia reklamy pre/post-roll, vstitial, onstream i obrandowanie playera.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style