Serwisy VoD zyskały w czasie epidemii. Liderem Netflix przed vod.pl, mocno w górę Ipla, Player.pl i WP.pl

Przez tydzień, w którym zdecydowano o zamknięciu kin i szkół, czołowe serwisy VoD zanotowały 17,5 proc. użytkowników i 24,7 proc. odsłon więcej niż wcześniej. Zdecydowanym liderem jest Netflix, natomiast największe wzrosty odwiedzalności osiągnęły Ipla.tv, Player.pl i sekcja VoD na WP.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Serwisy VoD zyskały w czasie epidemii. Liderem Netflix przed vod.pl, mocno w górę Ipla, Player.pl i WP.pl

W ciągu tygodnia od 9 do 15 marca 10 czołowych serwisów VoD odwiedziło łącznie, bez uwzględnienia współodwiedzalności 11,16 mln polskich użytkowników. W porównaniu ze średnią tygodniową od 3 lutego do 1 marca wynoszącą 9,5 mln odwiedzających zanotowały wzrost o 17,5 proc.

Z kolei łączna liczba odsłon w tym ujęciu zwiększyła się z 58,69 do 73,2 mln, czyli o 24,7 proc.

Netflix na czele przed vod.pl

Przeglądarkową wersję Netflixa od 9 do 15 marca odwiedziło 2,66 mln internautów, wykonując 21,24 mln odsłon. Serwis był zdecydowanym liderem w obu tych statystykach.

Na vod.pl (Ringier Axel Springer Polska) 1,75 mln użytkowników wygenerowało 4,14 mln odsłon, a w sekcji VoD portalu WP.pl 1,37 mln odwiedzających wykonało 2,89 mln odsłon.

Player.pl (Grupa TVN Discovery) zanotował 1,31 mln użytkowników i 14,48 mln odsłon. Każdy odwiedzający wykonał tam średnio 11 odsłon. Wyższy wynik w tej statystyce - 18,6 odsłony - osiągnęła tylko platforma NCplusgo.pl, na której 201,9 tys. internautów wykonało 3,76 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn24-na-player-pl-dla-wszystkich-subskrybentow-wyrazny-wzrost-ruchu-i-transakcji-na-platformie,7170731262285953a ##

Dział VoD na TVP.pl miał 1,24 mln użytkowników i 9,47 mln odsłon, a CDA Premium - 1,14 mln odwiedzających i 6,65 mln odsłon. Na koniec ub.r. dostęp do CDA Premium miało wykupiony 231,7 tys. internautów (firma CDA w ub.r. zanotowała wzrost wpływów o 53 proc. do 42,9 mln zł i 9,22 mln zł zysku netto).

Na HBOGO.pl 628,6 tys. internautów wykonało 4,2 mln odsłon, Ipla.tv (Cyfrowy Polsat) zanotowała 599 tys. użytkowników i 5,63 mln odsłon, a Chili.com - 247,3 tys. użytkowników i 740,1 tys. odsłon.

grafika

W porównaniu ze średnią z czterech tygodni lutego Netflix zyskał 318 tys. użytkowników i 4,05 mln odsłon (to odpowiednio 13,6 i 23,5 proc. w górę), a vod.pl - 220,7 tys. odwiedzających i 789,7 tys. odsłon (14,4 i 23,6 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/na-koronawirusie-zyskaja-platformy-vod-i-telewizja-najlepiej-przygotowana-hbo,7170731329140353a ##

Procentowo jeszcze większe wzrosty osiągnęło kilka innych serwisów. Sekcja VoD na WP.pl zyskała 401 sty. użytkowników (41,4 proc.) i 1 mln odsłon (53 proc.), Player.pl - 328 tys. odwiedzających (33,2 proc.) i 5,79 mln odsłon (66,6 proc.), Ipla.tv - 173,2 tys. użytkowników (40,7 proc.) i 2,53 mln odsłon (81,4 proc.), a Chili.com - 69,3 tys. użytkowników (38,9 proc.) i 308,1 tys. odsłon (71,3 proc.).

W zestawieniu spadek zanotowało tylko HBOGO.pl - o 31 tys. odwiedzających (4,7 proc.) i 432,3 tys. odsłon (9,3 proc.), natomiast CDA Premium przy wzroście liczby użytkowników o 109,6 tys. (10,6 proc.) straciło 746,8 tys. odsłon (10,1 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych