SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Sezon na...” w kampanii OBI

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa sieci marketów budowlanych OBI. Akcję pod hasłem „Sezon na...” przygotowały firmy San Markos i PanMedia Western.

„Sezon na...” w kampanii OBI

W ramach kampanii OBI reklamowane są m.in. narzędzia i meble ogrodowe, artykuły dekoracyjne oraz wyposażenie łazienek dostępne w marketach tej sieci. Na potrzeby akcji przygotowano serię spotów telewizyjnych pod wspólnym hasłem „Sezon na...”. Są one emitowane w kanałach ogólnopolskich i tematycznych.

Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży w sklepach OBI oraz budowanie ich wizerunku jako marketów, w których można znaleźć wszystkie niezbędne produkty do wyposażenia domu i ogrodu.

Akcję przygotowały agencja reklamowa San Markos (kreacja i realizacja) oraz dom mediowy PanMedia Western (planowanie i zakup mediów).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Sezon na...” w kampanii OBI

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl