Sieć Era partnerem ,,Matrix - Reaktywacja"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PTC zaproszona została do współpracy przez firmę Samsung - światowego patrona filmu- , której aparat telefoniczny V 200, z obrotową kamerą cyfrową stanowi jeden z filmowych rekwizytów.

Sieć Era wykorzystuje zbieżność przesłania filmu z innowacyjną usługą Era Omnix .

Jest to jeden z najważniejszych filmów, wskazujący najnowsze trendy w produkcji filmowej, symbolizujący postęp i technologie przyszłości. W pełni odpowiada wizerunkowi sieci Era i jej usług. Jest innowacyjny, atrakcyjny, i - co już wiadomo - stanie się masową rozrywką. Niebawem, promowany w filmie nowatorski aparat telefoniczny znajdzie się w sprzedaży" mówi Robert Narojek, Dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej PTC.

Polska emisja filmu połączona jest z promocją Era Omnix. Przed seansem widzowie będą mieli okazję obejrzeć film reklamowy Omnix'a, w którym wykorzystany został właśnie telefon Samsung. Dla zwiększenia efektu, Sieć Era proponuje również trójwymiarowe okulary, załączone do niektórych tytułów prasowych. Również tam wykorzystane został logo Era Omnix. Pozostałe niestandardowe działania reklamowe, zaplanowane wspólnie z Samsungiem w niektórych polskich kinach, stanowić będą z pewnością atrakcyjną niespodziankę dla widzów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska