Sigma Bis przejmuje od Carata obsługę mediową PZU

Sigma Bis, agencja mediowa utworzona w ub.r. przez PKN Orlen i PZU rozpoczęła obsługę mediową firmy ubezpieczeniowej PZU. Przejęła jej budżet od domu mediowego Carat, należącego do Dentsu Aegis Network Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Dom mediowy Sigma Bis rozpoczyna obsługę mediową PZU. Jak informuje spółka, powierzenie Sigmie obsługi ubezpieczyciela wynika z podjętych wcześniej decyzji o utworzeniu wspólnego domu mediowego, którego właścicielami są PKN Orlen (66 proc. udziałów) i PZU (34 proc.).

"Współpraca PZU z Sigma Bis zwiększy efektywność działań w obszarze marketingu i reklamy oraz pozytywnie wpłynie na synergię działań największych polskich spółek" - zapowiada PZU w wydanym komunikacie.

Sigma Bis zajmie się m.in. planowaniem strategii mediowych, zakupem czasu i przestrzeni reklamowej w Polsce i za granicą oraz bieżącym monitorowaniem i rozliczaniem kampanii.  Ponadto Sigma Bis będzie odpowiadać za zakup i optymalizację mediów offline i online w ramach realizowanych działań kampanijnych.

Dom mediowy Sigma Bis powstał pod koniec 2019 roku. PZU jest jego kolejnym już klientem - agencja pracowała m.in. przy kampaniach Narodowego Banku Polskiego, obsługuje też PKN Orlen (budżet został przejęty od Starcomu). Spółka informuje, że pracuje także dla innych klientów, jednak nie podaje ich nazw.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sigma-bis-moze-namieszac-na-rynku-domow-mediowych-jesli-uniknie-naciskow-politycznych,7170752219522689a ##

Z naszych ustaleń wynika, że wkrótce mogą do nich dołączyć m.in. Link4, Alior Bank czy Bank Gospodarstwa Krajowego. Sigma Bis bierze obecnie udział w przetargu mediowym Tauronu.

Dotychczas za obsługę mediową PZU odpowiadał dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network), wybrany do współpracy w przetargu w 2019 roku. Działania agencji polegały w na tworzeniu i realizacji strategii mediowych dla marki PZU oraz jej produktów i projektów, a także na planowaniu kampanii mediowych. Dom mediowy Carat był także odpowiedzialny za zakup mediów na potrzeby spółki, raportowanie, analizę oraz rozliczenie kampanii.

PZU jest największym w Polsce ubezpieczycielem działającym na rynku ubezpieczeń majątkowych i pozostałych osobowych. Kontroluje ponad 1/3 rynku, który jest mierzony wartością składki przypisanej brutto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana