Sigma o Weber Shandwick

Agencja PR Sigma International podała, że jej stowarzyszenie z Weber Shandwick dobiegło końca.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Agencja nadal będzie współpracowała z Weber Shandwick przy obsłudze wybranych klientów.

Formuła afiliacji (stowarzyszenia) Sigmy z Shandwick International, a później Weber Shandwick, z sukcesem funkcjonowała przez ponad 10 lat. Obecnie, w tych krajach,  w których działają struktury PR-owe agencji McCann-Erickson, one właśnie reprezentują Weber Shandwick. Wynika to z faktu, że Weber Shandwick i McCann-Erickson mają tego samego właściciela - koncern Interpublic.

W liście do Sigmy dyrektor Weber Shandwick do spraw Europy kontynentalnej Rolf Olsen podkreślił, że ma nadzieję, iż Weber Shandwick „nadal będzie mógł współpracować z Sigmą w celu obsługi swoich obecnych i przyszłych klientów międzynarodowych”. „Byliśmy zadowoleni z bardzo dobrych roboczych stosunków z Wami i chcielibyśmy kontynuować kontakty z Wami oraz rekomendować Was naszym klientom, w wypadku gdy my bądź nasze firmy siostrzane nie będą mogły prowadzić działań dla ważnych klientów z powodu konfliktu interesów” – dodał Rolf Olsen.

„O zakończeniu afiliacji rozmawialiśmy z Weber Shandwick już w zeszłym roku, a więc decyzja agencji nie jest dla nas zaskoczeniem – powiedział Ryszard Solski, dyrektor generalny Sigmy. – Co więcej, nasze rozstanie było bardzo przyjazne, czego wyrazem było też powierzenie nam do końca tego roku obsługi jedynego naszego wspólnego klienta”.

Obecnie Sigma ma umowy o stałej współpracy z ponad 30 klientami, m.in. Airbus, APC, Asus, eBay, Eden Springs, ExxonMobil, FedEx, FileNET, Flower Council of Holland, Grupa LOTOS, Heinz, IFS, Indesit, Kompania Piwowarska, Krajowa Izba Rozliczeniowa, Lufthansa City Center, McAfee, Masterfoods – Pedigree, Mieszko, Panasonic, Parkridge CE Retail, Polskie Wydawnictwa Profesjonalne, Procter & Gamble, Randstad, Smithfield Foods, US Pharmacia, VisitBritain, Wincanton i Zebra Technologies. Na zasadach projektowych Sigma obsługuje wiele innych firm, m.in. Brembo, Cisco Systems, GE Money, Lexmark, Microsoft i The Economist.

Od początku roku portfel stałych klientów Sigmy powiększył się o osiem firm, a w najbliższym czasie rozszerzy się o kolejnych 2 klientów. Zespół zwiększył się w tym czasie o 9 osób, a w maju dołączy kolejna osoba. Tym samym zespół Sigmy będzie liczył 62 osoby.

„Obecnie, mimo otrzymania kilku ofert, nie planujemy afiliowania się przy innej agencji międzynarodowej – powiedział Ryszard Solski. - Afiliacja ma swoje zalety, ale również zakłada wyłączność, co ogranicza możliwości rozwoju biznesu. Dlatego stawiamy na współpracę z wybranymi międzynarodowymi agencjami na zasadach pełnej niezależności i obopólnych korzyści. Na takich zasadach współpracujemy z już z kilkoma międzynarodowymi agencjami, m.in. Trimedia Communications, Lewis PR i Action PR”.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu