SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Słaby sezon 'Europa da się lubić', Dwójka kończy emisję programu

Zakończony w niedzielę, ostatni sezon programu "Europa da sięlubić" oglądało średnio 2,78 mln widzów, zapewniając Dwójce 21,44proc. udziału w rynku. Poprzednią serię formatu śledziło 1,2 mlnosób więcej.

Słaby sezon 'Europa da się lubić', Dwójka kończy emisję programu

TVP2 podczas emisji piątej odsłony formatu (wrzesień ub.r. -czerwiec br, soboty 19.15) była stacją drugiego wyboru. Jak wynikaz danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl lepszywynik zanotowała Jedynka (26,38 proc. udziału). TVN miała z kolei20,81 proc., a telewizja Polsat 13,31 proc. Show gorzej radziłosobie jednak w komercyjnej grupie 16-49. Jego udział tam wyniósłnieco ponad 15 proc.

TVP2Grupa 4+Grupa 4+(16 - 49)
DataAMRSHR %SHR %
01-09-2007218905119,35%13,68%
08-09-2007220995618,62%13,68%
15-09-2007197643816,49%11,41%
29-09-2007259994920,65%15,74%
06-10-2007266048420,76%15,13%
20-10-2007314956822,52%15,77%
27-10-2007278611919,84%13,96%
03-11-2007330180022,18%14,32%
10-11-2007299068920,68%15,73%
17-11-2007301895620,34%15,56%
24-11-2007314303422,38%14,75%
01-12-2007348908724,67%17,56%
08-12-2007310968622,48%15,15%
22-12-2007264578518,98%12,30%
29-12-2007369011725,43%17,53%
05-01-2008304323820,32%11,80%
12-01-2008311851122,47%13,68%
19-01-2008342124223,41%16,14%
02-02-2008319150922,98%16,09%
09-02-2008346923724,43%19,65%
16-02-2008329341622,90%15,89%
23-02-2008296845120,90%13,56%
01-03-2008313345521,43%16,98%
15-03-2008291305721,24%14,67%
22-03-2008235383517,20%13,85%
29-03-2008274640619,56%14,54%
05-04-2008294817423,45%18,98%
12-04-2008242633418,67%12,11%
19-04-2008281219421,55%13,55%
26-04-2008194466920,42%13,19%
03-05-2008288330724,37%16,72%
10-05-2008199412221,18%13,38%
17-05-2008215671023,45%19,13%
24-05-2008218586421,68%15,54%
31-05-2008181864620,75%14,80%
21-06-2008223661922,89%17,72%
średnio277929321,44%15,11%


Program oglądały głównie kobiety, widzowie po 60. roku życia orazosoby legitymujące się wykształceniem podstawowym. TVP zarobiła naemisji reklam wokół formatu 8,2 mln złotych ( dane za cały sezon,bez rabatów).



ADH %AFF
PłećMężczyźni38,56%80

Kobiety61,44%119
Wiek4-91,41%23

10-152,45%32

16 - 192,12%34

20 - 242,73%31

25 - 293,31%39

30 - 343,58%46

35 - 393,95%59

40 - 444,66%70

45 - 497,30%93

50 - 5410,87%132

55 - 5911,14%157

6046,48%255
Wlk.miastaWieś39,08%102

< 50tys.24,04%101

50-100tys.9,99%112

100-200tys.7,18%90

> 200tys.19,71%95
ZawódTopmanagement5,24%64

Pracownicy szczeblaśredniego8,46%66

Pracownicy fizyczni irolnicy14,83%76

Emeryci58,14%224

Inne13,33%40
WykształceniePodstawowe52,70%118

Średnie32,85%110

Wyższe10,59%92

Inne3,86%28


"Europa da się lubić" wystartowała na antenie TVP 2 zimą 2003 roku.Widowisko początkowo pomyślane jako audycja przybliżająca Polakomżycie w innych krajach Europy tuż przed wejściem do UniiEuropejskiej, szybko stało się jednym z najpopularniejszymprogramów rozrywkowych Dwójki, a wielu goszczących w nimobcokrajowców jak Steffen Moller, Paolo Cozza czy Elisabeth Dudazyskało status gwiazd.

Trzeci, rekordowy sezon programu ( emitowany między wrześniem2004 a czerwcem 2005) śledziło ponad 7 mln widzów. W czwartym(wrzesień 2005 roku - czerwiec 2006 roku) widownia programuwyniosła 4,01 mln widzów. Spadająca popularność show zmusiłakierownictwo Dwójki do podjęcia decyzji o zdjęciu formatu z anteny.Jesienią, wieloletnia gospodyni show, Monika Richardson mapoprowadzić nowy program.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Słaby sezon 'Europa da się lubić', Dwójka kończy emisję programu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl