SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Słaby tydzień „wielkiej czwórki”, TVP Info z rekordem

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Article

Udział liderującej TVP1 w okresie od 11 do 17 maja 2015 roku zmniejszył się o 0,04 pkt. proc. do 12,80 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,46 pkt. proc. i wyniósł 11,87 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,90 proc., po spadku o 0,08 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,01 proc.; w dół o 0,31 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” zmalał w ciągu tygodnia z 45,47 proc. do 44,58 proc.

Wszyscy 4+

04.05 - 10.05.2015 r.

11.05 - 17.05.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVP1

787 675

12,84%

781 797

12,80%

2

Polsat

756 441

12,33%

725 120

11,87%

3

TVN

673 423

10,98%

665 990

10,90%

4

TVP2

571 639

9,32%

550 319

9,01%

5

TVP INFO

222 056

3,62%

246 982

4,04%

6

TVN24

217 884

3,55%

202 929

3,32%

7

TV4

186 290

3,04%

194 102

3,18%

8

TVN7

203 628

3,32%

194 096

3,18%

9

TV PULS

162 751

2,65%

168 302

2,76%

10

Polsat2

89 389

1,46%

88 503

1,45%

11

Puls 2

85 156

1,39%

87 826

1,44%

12

Polsat News

68 102

1,11%

80 040

1,31%

13

TTV - Twoja Telewizja

81 095

1,32%

79 834

1,31%

14

TVP Seriale

79 934

1,30%

77 390

1,27%

15

TVP Rozrywka

58 243

0,95%

71 648

1,17%

16

TV6

67 257

1,10%

68 413

1,12%

17

TVP Regionalna

60 831

0,99%

60 667

0,99%

18

Polo TV

47 375

0,77%

50 646

0,83%

19

TVP Historia

42 104

0,69%

48 087

0,79%

20

Stopklatka

44 890

0,73%

46 288

0,76%

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera uplasował się Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,10 pkt. proc. do 13,82 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zwiększył się o 0,15 pkt. proc. do 12,64 proc.

Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki - udział tej stacji, po wzroście o 0,22 proc., wyniósł 9,62 proc. Z kolei czwartą lokatę zajęła Dwójka (w dół o 0,22 pkt. proc. do 7,93 proc.).

Wszyscy 16-49

04.05 - 10.05.2015 r.

11.05 - 17.05.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

Polsat

339 171

13,92%

331 814

13,82%

2

TVN

304 432

12,49%

303 497

12,64%

3

TVP1

229 040

9,40%

230 953

9,62%

4

TVP2

198 721

8,15%

190 411

7,93%

5

TVN7

82 944

3,40%

84 040

3,50%

6

TV PULS

81 805

3,36%

83 600

3,48%

7

TV4

86 712

3,56%

81 771

3,41%

8

TVN24

74 608

3,06%

67 025

2,79%

9

TVP INFO

41 350

1,70%

44 485

1,85%

10

Puls 2

37 421

1,54%

39 718

1,65%

11

TTV - Twoja Telewizja

36 513

1,50%

36 695

1,53%

12

Polsat2

34 592

1,42%

33 968

1,41%

13

TV6

32 156

1,32%

32 684

1,36%

14

TVP Seriale

35 407

1,45%

32 121

1,34%

15

Polo TV

32 531

1,33%

30 565

1,27%

16

TVP Rozrywka

22 891

0,94%

27 016

1,13%

17

Polsat News

20 852

0,86%

25 265

1,05%

18

ATM Rozrywka

20 748

0,85%

20 921

0,87%

19

TVN Style

22 041

0,90%

20 621

0,86%

20

Stopklatka

18 430

0,76%

19 324

0,80%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Słaby tydzień „wielkiej czwórki”, TVP Info z rekordem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pi pi pi
Gdzie te świetne wyniki Pulsu?
odpowiedź