Sławomir Jurek: z Leo Burnett do Discovery Networks CEEMEA

Sławomir Jurek, dotychczasowy group creative director w agencji reklamowej Leo Burnett dołączył do zespołu Discovery Networks CEEMEA - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Sławomir Jurek: z Leo Burnett do Discovery Networks CEEMEA

W Discovery Networks CEEMEA Sławomir Jurek objął stanowisko branded content directora odpowiadającego za ten region. Zajmuje się działaniami w Europie Środkowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

W agencji Leo Burnett Warszawa Jurek pracował od marca 2013 jako group creative director. Wcześniej przez półtora roku prowadził własną agencję Narano Advertising.

W przeszłości był też m.in. dyrektorem kreatywnym w agencji V&P, chief idea officerem w Cheil Worldwide, dyrektorem kreatywnym w Momentum Worldwide, dyrektorem kreatywnym w agencji Advertajzing. Pracował też w Euro RSCG 4D, Testardo Red Cell.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały