SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sławomir Kornicki i Łucja Gdala: z Codemedia do nowej firmy konsultingowej Centraals

Sławomir Kornicki i Łucja Gdala zostali partnerami w firmie konsultingowej Centraals, utworzonej po przejęciu od domu mediowego Codemedia struktury technologicznej code.applied. Kornicki i Gdala to współzałożyciele Codemedia związani z tą firmą przez 9 lat.

Łucja Gdala i Sławomir KornickiŁucja Gdala i Sławomir Kornicki

Struktura technologiczna code.applied została przejęta od Codemedia przez dwa fundusze venture capital. Nie podano wartości tej transakcji.

W nowej firmie Centraals Sławomir Kornicki i Łucja Gdala jako partnerzy będą zarządzać jej działalnością w Europie Środkowo-Wschodniej. - Tworzymy nowatorski na rynku model, nową kategorię, wpisując się pomiędzy globalne firmy konsultingowe, integratorów IT, a także częściowo globalne domy mediowe. Centraals będzie znacznie bliżej do konsultingu niż do mediów, firma będzie operować na styku strategii biznesowej, technologii i marketingu - zapowiada Kornicki.

- Tak jak sugeruje nazwa nowej firmy, chcemy lokować się w centrum dowodzenia marketerów, oferując im unikatowe połączenie silnych kompetencji z obszaru technologii marketingowych, analityki, konsultingu, ale także częściowo mediów cyfrowych, zintegrowanych pod jednym dachem. Dodatkowo od początku chcemy koncentrować się nie tylko na rynku polskim, ale operować w całej Europie Środkowo-Wschodniej - dodaje.

Firma Centraals ma wspierać marketerów w zarządzaniu zasobami własnymi (owned media), tak by były one jak najlepiej skorelowane z płatnymi działaniami reklamowymi. - Chodzi m.in. o to, by w wielu różnych kanałach komunikacji digital przekaz był spójny i jednocześnie dostosowany do punktu cyklu zakupowego w jakim znajduje się dany konsument, czyli o poprawę tzw. customer Experience. Realizacja takich celów jest możliwa w oparciu o zaawansowane rozwiązania technologiczne, umożliwiające inteligentne zbieranie danych, ich analizę i zarządzanie nimi. Naszym celem będzie wspomaganie marketerów w zintegrowaniu wszelkich danych o użytkowniku, tak by np. móc go rozpoznać na dowolnego typu urządzeniach i zaoferować mu jak najlepiej dostosowany do niego przekaz - wyjaśnia Łucja Gdala.

Sławomir Kornicki i Łucja Gdala to współzałożyciele działającego od 2008 roku domu mediowego Codemedia. Kornicki przez pierwsze cztery lata był w firmie prezesem, a potem członkiem zarządu i przewodniczącym rady nadzorczej, odpowiadał przede wszystkim za rozwój. Gdala pełniła funkcję dyrektora zarządzającego.

W roku 2011 Codemedia weszła na giełdę, potem przejęła m.in. sieć afiliacyjną TradeTracker, a jesienią 2011 roku połączyła się z domem mediowym Mediasense specjalizującym się w mediach pozainternerowych. Od 2012 roku prezesem Codemedia jest Piotr Bieńko, poprzednio prezes Mediasense.

Przed pracą w Codemedia Sławomir Kornicki i Łucja Gdala byli związani przez sześć lat z domem mediowym Media Contacts (który po połaczeniu z MPG został przekształcony w Havas Media). Kornicki był tam dyrektorem zarządzającym, a Gdala - media directorem.

Dołącz do dyskusji: Sławomir Kornicki i Łucja Gdala: z Codemedia do nowej firmy konsultingowej Centraals

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl