RMF FM liderem o poranku, ale traci najwięcej. Jedynka awansowała na podium

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w pierwszym kwartale br. w godzinach porannych (6.00.00-8.59.59) zajęło RMF FM, które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Z kolei największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w godzinach porannych (6.00.00-8.59.59) w okresie od stycznia do marca 2023 roku pozycję lidera zajęło RMF FM, którego średni udział słuchania względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszył się o 1,5 pkt. proc. do 30,7 proc. - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (13,4 proc. udziału; do góry o 0,2 pkt. proc.). Podium uzupełnia Jedynka, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - o 0,8 pkt. proc. do 6,8 proc. udziału. Stacja awansowała z miejsca czwartego.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radio-duze-miasta-i-kwartal-2023-rmf-fm,7169657960994433a ##

Czwarta była Eska (6,1 proc. udziału; - 0,2 pkt. proc.), która spadła z trzeciej lokaty. Czołową piątkę uzupełnia Audytorium 17 (5 proc.; - 0,4 pkt. proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]