RMF FM liderem o poranku w dni powszednie. Radio ZET z największym wzrostem

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od czerwca do sierpnia br. w dni powszednie w godzinach porannych (6.00.00-8.59.59) zajęło RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Radio ZET, a najwięcej straciło RMF MAXX - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w dni powszednie w godzinach porannych (6.00.00-8.59.59) w okresie od czerwca do sierpnia 2023 roku pozycję lidera zajęło RMF FM, którego średni udział słuchania względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszył się o 0,3 pkt. proc. do 32 proc. - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (13,9 proc. udziału; do góry o 2 pkt. proc. - największy wzrost w zestawieniu). Podium uzupełnia Jedynka (6,4 proc. udziału; + 0,5 pkt. proc.), która wyprzedziła Eskę (6 proc.; - 0,8 pkt. proc. - największy spadek w zestawieniu)

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rmf-fm-liderem-ale-traci-najwiecej-zyskuje-radio-zet-przewaga-stopniala-o-3-8-pkt-proc,7169484847655041a ##

Czołową piątkę uzupełnia TOK FM (4,5 proc.; - 0,2 pkt. proc.). Taki sam wynik miało Audytorium 17, które awansowało z szóstej lokaty (4,5 proc.; - 0,7 pkt. proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej