SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF FM liderem o poranku w dni powszednie. Radio ZET z największym wzrostem

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od czerwca do sierpnia br. w dni powszednie w godzinach porannych (6.00.00-8.59.59) zajęło RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Radio ZET, a najwięcej straciło RMF MAXX - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w dni powszednie w godzinach porannych (6.00.00-8.59.59) w okresie od czerwca do sierpnia 2023 roku pozycję lidera zajęło RMF FM, którego średni udział słuchania względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszył się o 0,3 pkt. proc. do 32 proc. - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (13,9 proc. udziału; do góry o 2 pkt. proc. - największy wzrost w zestawieniu). Podium uzupełnia Jedynka (6,4 proc. udziału; + 0,5 pkt. proc.), która wyprzedziła Eskę (6 proc.; - 0,8 pkt. proc. - największy spadek w zestawieniu)

Czołową piątkę uzupełnia TOK FM (4,5 proc.; - 0,2 pkt. proc.). Taki sam wynik miało Audytorium 17, które awansowało z szóstej lokaty (4,5 proc.; - 0,7 pkt. proc.).

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od czerwca do sierpnia 2023 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Z kolei wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Dołącz do dyskusji: RMF FM liderem o poranku w dni powszednie. Radio ZET z największym wzrostem

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Brylant
Zetka z największym wzrostem ze względu że w tym czasie pojawił się duet Koro i Cinek ale obecny skład wcale nie gorszy. Wolę Koro i Cinka po południu : )
odpowiedź
User
Wolny słuchacz
Jeśli chodzi o słuchanie radia to nie mam z tym problemu. Jestem elastyczny i nie słucham z klapkami na oczach tej jednej, jedynej, ulubionej w ogóle No.1.. to samo mają się pewnie do tego te wszystkie badania słuchalności itd. Prowadząc samochód w trakcie reklam przełączam na inną stację. Prawdopodobnie tak samo robi połowa ludzi słuchająca radia. I jeżeli na podstawie tego przeprowadzane są badania to wiadomo jak to się ma do wszystkiego..
Ale, ale.. odnosząc się do tych poranków.
Żółta stacja na siłę próbuje rozśmieszać swoich słuchaczy. Jakieś suche felietony, daj Pan spokój. Reklamy prostanol, na suchość pochwy. Kurna, serio?
Czerwona stacja choć nie śmiało prawdopodobnie przechodzi jakąś wewnętrzną metamorfozę i względem tych poranków, które były kilka miesięcy temu, a teraz.. to zdecydowanie zmiana in plus. Robią sobie po prostu "jaja".. a każdy niech słucha czego chce.. 👌
odpowiedź
User
Radiosłuchacz
W RMF jednej 1/3 poranka to czas reklamowy.
odpowiedź