SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Smart Fortwo do wygrania promocji MasterCard PayPass (wideo)

Ruszyła nowa promocja płatności zbliżeniowych MasterCard PayPass. Akcję - ponownie opartą na wizerunku Pana PayPassa - i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały i realizują firmy MRM Worldwide i MWorks.

Smart Fortwo do wygrania promocji MasterCard PayPass (wideo)

W grze geolokalizacyjnej może wziąć udział każda osoba, która pobierze, zainstaluje na swoim telefonie i zsynchronizuje z Facebookiem specjalną aplikację. Dzięki niej będzie mogła namierzać punkty wirtualne i punkty aktywizacyjne w jednym z czterech biorących udział w promocji miast (Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu). Zbliżenie się do każdego z punktów wirtualnych będzie owocowało przyrostem kredytów na koncie uczestnika zabawy. Premiowane będą także transakcje za pomocą karty zbliżeniowej PayPass oraz spotkanie z jeżdżącym po mieście oznaczonym Smartem Panem PayPass’em. Konto można powiększyć dodając także post na swoim Wallu na Facebook’u.

Nagrodą dla gracza, który uzyska najwięcej punktów, jest Smart Fortwo. Codziennie dwie osoby, które w danym dniu uzyskają najwięcej punktów, zdobędą zegarek PayPass. Akcja trwa od 1 do 14 października.

Agencja interaktywna MRM Worldwide jest autorem koncepcji, kreacji oraz wszystkich elementów komunikacyjnych, w tym kampanii on-line i mobile. W ramach projektu powstały aplikacje mobilne na platformy iOS i Android, aplikacja na Facebooku oraz film instruktażowy, wprowadzający graczy w arkany gry. Za działania BTL w sieciach sprzedaży odpowiada natomiast należący do McCann Worldgroup - MWorks.



To druga gra geolokalizacyjna przygotowana przez agencję interaktywną MRM Worldwide dla MasterCard. Namierzony Pan PayPass płacił już za zakupy w promocji "Gdzie jest Pan PayPass?" (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Smart Fortwo do wygrania promocji MasterCard PayPass (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl