Sanah i Antoni Królikowski na kawie reklamują dwa razy więcej internetu w SmartDomu (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamująca SmartDom - program rabatowy grupy Cyfrowy Polsat. W reklamach, promującą ofertę internetu w Plusie dla klientów Cyfrowego Polsatu, występują piosenkarka Sanah i aktor Antoni Królikowski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Sanah i Antoni Królikowski na kawie reklamują dwa razy więcej internetu w SmartDomu (wideo)
Sanah i Antoni Królikowski w spocie SmartDomu

Spot z kampanii pokazuje, jak Sanah i Antoni Królikowski spotykają się w kawiarni. Piosenkarka narzeka na problemy ze smartfonem i internetem, Królikowski opisuje jej nową ofertę w SmartDomu, a pracownica kawiarni daje drugi kubek z napisem „12 GB”.

W ramach reklamowej promocji klienci usługi telewizyjnej w Cyfrowym Polsacie mogą podpisać umowę abonamentową z Plusem, w ramach której za 25 zł miesięcznie (uwzględniając 10 zł rabatu za e-fakturę i 25 zł w ramach SmartDomu) otrzymują 24 GB pakietu internetowego, czyli dwa razy więcej niż dotychczas. W kampanii są też smartfony dostępne w tej ofercie w niższych cenach.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/promocja-plus-gigabajty-dla-abonentow-indywidualnych-i-firm-opinie,7170374582343297a ##

Sanah pierwszy raz w reklamie SmartDomu wystąpiła jesienią ub.r., razem z Joanną Brodzik, Pawłem Wilczakiem i Antonim Królikowskim promowała ofertę z internetem Plus Światłowód i telewizją IPTV. Antoni Królikowski w kampaniach SmartDomu pojawia się od roku.

 

Aktywności reklamowe SmartDomu obejmują m.in. telewizję, internet oraz radio. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Scholz&Friends, za realizację spotów - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-masztow-plus-dla-cellnex-dlaczego-wartosc-umowy,7170372979628161a ##

Grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat w trzecim kwartale ub.r. zanotowała wzrost przychodów o 3,8 proc. r/r do 3 mld zł i kosztów operacyjnych o 2,4 proc. do 2,49 mld zł, dzięki czemu jej zysk netto poszedł w górę z 236,5 do 345 mln zł. Na koniec września firma miała sprzedanych w modelu abonamentowym 5,01 mln jednostkowych usług telewizji cyfrowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside