Spot z kampanii pokazuje, jak Sanah i Antoni Królikowski spotykają się w kawiarni. Piosenkarka narzeka na problemy ze smartfonem i internetem, Królikowski opisuje jej nową ofertę w SmartDomu, a pracownica kawiarni daje drugi kubek z napisem „12 GB”.
W ramach reklamowej promocji klienci usługi telewizyjnej w Cyfrowym Polsacie mogą podpisać umowę abonamentową z Plusem, w ramach której za 25 zł miesięcznie (uwzględniając 10 zł rabatu za e-fakturę i 25 zł w ramach SmartDomu) otrzymują 24 GB pakietu internetowego, czyli dwa razy więcej niż dotychczas. W kampanii są też smartfony dostępne w tej ofercie w niższych cenach.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/promocja-plus-gigabajty-dla-abonentow-indywidualnych-i-firm-opinie,7170374582343297a ##
Sanah pierwszy raz w reklamie SmartDomu wystąpiła jesienią ub.r., razem z Joanną Brodzik, Pawłem Wilczakiem i Antonim Królikowskim promowała ofertę z internetem Plus Światłowód i telewizją IPTV. Antoni Królikowski w kampaniach SmartDomu pojawia się od roku.

Aktywności reklamowe SmartDomu obejmują m.in. telewizję, internet oraz radio. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Scholz&Friends, za realizację spotów - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-masztow-plus-dla-cellnex-dlaczego-wartosc-umowy,7170372979628161a ##
Grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat w trzecim kwartale ub.r. zanotowała wzrost przychodów o 3,8 proc. r/r do 3 mld zł i kosztów operacyjnych o 2,4 proc. do 2,49 mld zł, dzięki czemu jej zysk netto poszedł w górę z 236,5 do 345 mln zł. Na koniec września firma miała sprzedanych w modelu abonamentowym 5,01 mln jednostkowych usług telewizji cyfrowej.











