Soczewki Acuvue reklamowane przez Miss Polonia

Rozpoczęła się kampania soczewek kontaktowych Acuvue (produkowanych przez Johnson & Johnson) reklamująca ich nowe warianty opakowań. Akcję, wykorzystującą wizerunek Pauliny Krupińskiej, przygotowała agencja Tequila.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Soczewki Acuvue reklamowane przez Miss Polonia

Kampania podkreśla, że soczewki Acuvue są obecnie dostępne w nowych wersjach opakowań: oprócz dotychczasowych klasycznych, także w większych i mniejszych. Reklamy informują też o programie „Gwarancja satysfakcji, z Acuvue bez obaw” (nieobejmujący mniejszych opakowań), w ramach którego klienci mogą otrzymać zwrot pieniędzy za zakup soczewek, jeśli te nie będą im odpowiadały.

W kampanii występuje Paulina Krupińska, zdobywczyni tytułu Miss Polonia w 2012 roku, która ambasadorką reklamową marki Acuvue została wiosną br.

grafika

Akcja obejmuje materiały w punktach sprzedaży: reklamy POS i broszury szkoleniowe dla sprzedawców.

Kreację kampanii przygotowała agencja Tequila, która zdobyła to zlecenie w wyniku wygranego przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie