Sofin dołącza do klientów Hand Made

Marka Sofin (do prania i pielęgnacji tkanin) nawiązała współpracę z agencją Hand Made. Jej zakres obejmuje bieżące prowadzenie Facebooka i Instagrama, a także realizację  kampanii wizerunkowej w Meta.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Sofin dołącza do klientów Hand Made
mat.pras.

Marka Sofin nawiązała współpracę z agencją Hand Made. Jej zakres obejmuje bieżące prowadzenie Facebooka i Instagrama, a także realizację  kampanii wizerunkowej w Meta.

Hand Made odpowiada za tworzenie postów, tekstów i grafik, a także za działania mediowe w ekosystemie Meta. Agencja przygotowała również strategię obecności marki w mediach społecznościowych i wypracowała spójny język komunikacji - zarówno wizualny, jak i tekstowy.

– ‍Szerokie działania budujące wizerunek marki Sofin zostały także zaplanowane w kanałach SoMe. Szukaliśmy agencji, która nie tylko zrozumie markę, ale zaplanuje działania tak, by w pełni wpisały się w jej strategię. “Sofin – więcej świeżości! Codziennie”  to hasło kampanii, które agencja Hand Made doskonale adresuje w codziennych postach – mówi Marta Oracka, group brand manager w Sofin. 

Współpraca marek to efekt wygranego przetargu. Koncepcja Hand Made została doceniona za strategiczne podejście i dopasowanie do charakteru marki Sofin. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]