Sofin dołącza do klientów Hand Made

Marka Sofin (do prania i pielęgnacji tkanin) nawiązała współpracę z agencją Hand Made. Jej zakres obejmuje bieżące prowadzenie Facebooka i Instagrama, a także realizację  kampanii wizerunkowej w Meta.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Sofin dołącza do klientów Hand Made
mat.pras.

Marka Sofin nawiązała współpracę z agencją Hand Made. Jej zakres obejmuje bieżące prowadzenie Facebooka i Instagrama, a także realizację  kampanii wizerunkowej w Meta.

Hand Made odpowiada za tworzenie postów, tekstów i grafik, a także za działania mediowe w ekosystemie Meta. Agencja przygotowała również strategię obecności marki w mediach społecznościowych i wypracowała spójny język komunikacji - zarówno wizualny, jak i tekstowy.

– ‍Szerokie działania budujące wizerunek marki Sofin zostały także zaplanowane w kanałach SoMe. Szukaliśmy agencji, która nie tylko zrozumie markę, ale zaplanuje działania tak, by w pełni wpisały się w jej strategię. “Sofin – więcej świeżości! Codziennie”  to hasło kampanii, które agencja Hand Made doskonale adresuje w codziennych postach – mówi Marta Oracka, group brand manager w Sofin. 

Współpraca marek to efekt wygranego przetargu. Koncepcja Hand Made została doceniona za strategiczne podejście i dopasowanie do charakteru marki Sofin. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski