SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

some think new - Eskadra zmienia się dla swoich klientów

Redesign wizerunku Eskadry to zapowiedź większych zmian w strategii rozwoju firmy, ale także zaproszenie do współpracy nowych klientów.

Article

Eskadra wchodzi w proces przemian, jaką będzie wewnętrzna restrukturyzacja agencji w szczególności polegająca na poszerzaniu kompetencji kreatywnych na poziomie rozwiązań online. Procesowi temu towarzyszy wdrażanie nowej identyfikacji wizualnej firmy. Redesign Eskadry to także zaproszenie nowych klientów i pogłębienie relacji z obecnymi.
Odświeżając wizerunek, agencja wraca do własnych źródeł i stawia na minimalistyczną komunikację za sprawą czystego wizerunku i wyłącznie typograficznego logo.

Minimalistyczną i nowoczesną szatę graficzną, która od tej pory towarzyszyć będzie agencji, stworzono zgodnie z myślą „najważniejszy jest pomysł”. Dlatego nowa identyfikacja uzupełnia i eksponuje, a nie konkuruje z konceptami Eskadry.

some think new

Ideą przyświecającą agencji i claimem marki staje się „some think new”. To sposób myślenia, mierzenia się z briefami i nowymi projektami. Wychodząc z założenia, że klienci oczekują ciągle nowych rozwiązań Eskadra chce oferować świeże podejście w każdym z kanałów komunikacji.

– Chcemy pokazać zarówno naszym obecnym, jak i przyszłym klientom, że jesteśmy na bieżąco z nieustannie zmieniającymi się trendami, jednak wciąż najważniejsza jest umiejętność integracji planowanych działań. Eskadra zatem stawia na inteligentną integrację kanałów komunikacji, czyli równowagę i skuteczność w związku z tym nie chcemy być bardziej off czy online. Wciąż mamy do zaoferowania coś nowego, coś świeżego – mówi Dominik Gil, dyrektor zarządzający w Eskadra.

Ponad 20 lat na rynku

Eskadra to wszechstronna agencja reklamowa, na rynku działająca od ponad 20 lat i świadcząca usługi typu full service. Zespół Eskadry tworzy rozwiązania strategiczne i kreatywne dla marek komercyjnych ze wszystkich kategorii, jego specjalizacje to także marketing publiczny oraz event marketing. W obu tych dziedzinach agencja jest od lat jednym z liderów na polskim rynku, i konsekwentnie rozwija na tych polach swoje kompetencje.

Na przestrzeni ostatnich 20 lat Eskadra zdobyła uznanie największych klientów i liczne nagrody na znaczących festiwalach reklamowych. W 2013 roku magazyn Media&Marketing Polska określił agencję mianem „Najchętniej polecanej agencji niesieciowej w Polsce”.

Zobacz więcej na: www.eskadra.pl

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: some think new - Eskadra zmienia się dla swoich klientów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl