SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” na czele

W I półroczu br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych zajął „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”. Wzrost odnotował tylko „Program TV”.

okładka

okładka "Tele Tydzień"

W okresie od stycznia do czerwca br. średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się na poziomie 944 554 egz., co względem analogicznego okresu rok wcześniej oznacza spadek o 6,90 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,85 proc. i ustabilizowała się na poziomie 388 480 egz.

Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 173 988 egz., po spadku o 8,40 proc.

Dwa oczka niżej uplasował się „Super TV” (także Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 14,62 proc. do poziomu 151 404 egz.

Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Program TV” (Press-Media), który w zestawieniu znalazł się na miejscu szóstym. Średni wynik tego pisma w I półroczu br. wyniósł 118 875 egz., po wzroście o 1,83 proc.

Wirtualnemedia.pl

I półrocze

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

944 554

1 014 534

To & Owo

388 480

421 552

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

173 988

189 949

Tele Max

172 024

195 575

Super TV

151 404

177 330

Program TV

118 875

116 740

Teleprogramy

36 686

37 146


W czerwcu 2013 roku średnia sprzedaż ogółem będącego liderem „Tele Tygodnia” wyniosła 867 234 egz., po spadku względem czerwca 2012 roku o 12,15 proc. Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (368 302 egz.; w dół o 12,26 proc.). Wszystkie pisma w tym ujęciu zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej również i tutaj stracił „Super TV” - było to 21,09 proc.

Wirtualnemedia.pl

czerwiec

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

867 234

987 188

To & Owo

368 302

419 785

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

159 595

180 777

Tele Max

157 259

186 008

Super TV

134 109

169 947

Program TV

106 169

110 633

Teleprogramy

31 163

35 345

Tygodnik „Kropka TV” (P&P) nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” na czele

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jajo
Jak babcie nauczą sie obsługi pilota tv cyfrowych i kablowych (jest tam codzienny program), to sprzedaż spadnie jeszcze o 80%.
9 12
odpowiedź
User
UPCowiec
Niestety, w UPC, w obsłudze opisów pogramów, przysypia jakiś dureń. Podawany tam program jest z kolosalnym dziurami. Np. po Teleekspressie o 17. jest kolejny o... 6 rano. Na wszystkich stacjach ciągle takie same błędy!
10 8
odpowiedź
User
qq
...no ale jak nie ma w zestawieniu KropkiTV, to trudno coś powiedzieć - bo może to ona przejęła rynek (szacunki mówią o 300-500 k nakładu).
9 9
odpowiedź
User
Kropka nie jest badana!
Kropka nie jest badana! Z JAKIEGOŚ POWODU prawda? Dlatego, że wcale nie ma takiego nakładu jaki deklarujesz w swojej kryptoreklamie.
10 8
odpowiedź
User
Kura
Kropka jest zdrowa i dlatego nie musi robić badań, badają się tylko nosiciele, z teleśmichodniem na czele.
9 8
odpowiedź