Spółka PushAd Sofware dołącza do Grupy AdNext

W skład Grupy AdNext weszła spółka PushAd Sofware, specjalizująca się w wysyłce powiadomień push z poziomu aplikacji. AdNext wesprze firmę kapitałowo oraz w obszarze marketingu i sprzedaży.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Spółka PushAd Sofware dołącza do Grupy AdNext

Spółka PushAd Software powstała na początku maja tego roku, a jej współpraca z Grupą AdNext trwa od marca. Na czele firmy stoi Bartłomiej Kawecki. Po wejściu do Grupy AdNext, startup może liczyć na wsparcie kapitałowe oraz marketingowo-sprzedażowe.

- Dołączenie do grupy AdNext nowej spółki jest kolejnym etapem w jej rozwoju i budowaniu kompetencji pozwalających jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Aplikacja PushAd daje im możliwości, których dotąd nie mogli mieć w tak łatwej formie. To właśnie ze względu na potencjał tego narzędzia zdecydowaliśmy się na współpracę z jego twórcami – komentuje Rafał Oracz, CEO Grupy AdNext.

Aplikacja PushAd ułatwia wydawcom, e-sklepom i blogerom budowanie baz subskrybentów i wysyłanie im push notyfikacji. Użytkownicy dostają w czasie rzeczywistym powiadomienia z wybranych witryn w formie klikalnych kart na ekranach komputerów, tabletów i smartfonów – bez konieczności otwierania stron, z których są wysyłane.

Aplikacja informuje o nowych artykułach na stronie, aktualnych promocjach – nie wymaga do tego tworzenia baz danych telefonów czy maili użytkowników.

W skład Grupy AdNext, zrzeszającej agencje usług marketingu internetowego, wchodzą: Optimise (performance marketing), Szeri-Szeri (współpraca z influencencerami), MediaTeam Interactive (data mininig), Gamifi (gamifikacja) oraz powstała w zeszłym roku Scoop (content marketing).

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"