Sport na Interii z mniejszą przewagą nad PrzegądSportowy.pl. Zyskały serwisy TVP Sport, Polsat Sport i Meczyki.pl (TOP10)

Wśród serwisów sportowym zdecydowanym liderem są WP SportoweFakty przed sekcją sportową Onetu. W skali miesiąca duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły witryny „Przeglądu Sportowego”, TVP Sport, Polsat Sport i Meczyki.pl, a spore spadki - Sport.pl i dział sportowy Interii.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

WP SportoweFakty, działające pod adresem sportowefakty.wp.pl, we wrześniu br. odwiedziło 6,36 mln realnych użytkowników, czyli 22,55 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali na stronie 191,44 mln odsłon oraz spędzili przeciętnie godzinę, 11 minut i 52 sekundy - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Kolejne miejsca w rankingu zajmują sekcje sportowe pozostałych trzech czołowych portali horyzontalnych. Na Sport.onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) 5,09 mln odwiedzających wykonało 85,49 mln odsłon i spędziło przeciętnie godzinę, pięć minut i 40 sekund. Sport.pl (Agora) zanotował 3,68 mln użytkowników, 56,42 mln odsłon oraz 23 minuty i 47 sekund średniego czasu korzystania, a sekcja sportowa Interii -  2,51 mln użytkowników, 31,2 mln odsłon oraz 20 minut i 28 sekund przeciętnego czasu korzystania.

W czołowej dziesiątce są po dwa serwisy dzienników prasowych i kanałów telewizyjnych. PrzeglądSportowy.pl (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 2,31 mln internautów, generując 19,58 mln odsłon oraz 32 minuty i 57 sekund przeciętnego czasu korzystania, a sekcja sportowa SE.pl (Grupa ZPR Media) miała 1,49 mln odwiedzających, 4,39 mln odsłon oraz 2 minuty i 52 sekundy średniego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serwisy-se-gw-i-faktu-ze-spadkami-w-gore-przegladsportowy-pl-i-pb-pl,7170825160902785a ##

W dziale sportowym TVP.pl 1,86 mln internautów wykonało 18,23 mln odsłon oraz spędziło średnio godzinę, 11 minut i 59 sekund, a na PolsatSport.pl 1,66 mln odwiedzających wygenerowało 10,28 mln odsłon oraz 8 minut i 35 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Zestawienie zamykają Meczyki.pl (1,26 mln użytkowników i 31,91 mln odsłon) z wynikami i skrótami meczów oraz WRC.net.pl (891,8 tys. użytkowników i 3,07 mln odsłon) o sportach motoryzacyjnych.

grafika

W skali miesiąca WP SportoweFakty zyskały 105,4 tys. użytkowników, 15,5 mln odsłon oraz 3 minuty i 11 sekund średniego czasu korzystania (to odpowiednio 1,7, 8,8 i 4,6 proc. w górę), natomiast na Sport.onet.pl przy wzroście liczby odwiedzających o 459,9 tys. (9,9 proc.) i odsłon o 9,02 mln (11,8 proc.) przeciętny czas spędzony przez użytkownika zmalał o 66 sekund (1,6 proc.).

Procentowo jeszcze większe mocniej w górę poszły statystyki kilku innych witryn. PolsatSport.pl zyskał 474,4 tys. odwiedzających i 2,49 mln odsłon (40 i 32 proc. w górę) przy spadku średniego czasu korzystania o 27 sekund (5 proc.). Na PrzeglądSportowy.pl przybyło 441,5 tys. internautów (23,6 proc.) i 1,95 mln odsłon (11,1 proc.), a przeciętny czas spędzony przez odwiedzającego skrócił się o 6 minut i 45 sekund (17 proc.).

Sekcja sportowa TVP.pl osiągnęła wzrost o 261,9 tys. użytkowników (16,4 proc.), 6,8 mln odsłon (59,5 proc.) oraz aż 30 minut i 37 sekund średniego czasu korzystania (74 proc.), a Meczyki.pl - o 299,7 tys. odwiedzających (31,1 proc.) i 4,12 mln odsłon (14,8 proc.), przy spadku przeciętnego czasu korzystania o 6 minut i 18 sekund (15,8 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-wrzesien-2019-interii-tvn-i-tvp-w-gore-onet-i-wp-pl-przed-allegro-gemius-pbi,7170828919781505a ##

Natomiast dział sportowy SE.pl zanotował spadek o 299,5 tys. użytkowników, 1,68 mln odsłon i 39 sekund średniego czasu spędzonego przez internautę (czyli odpowiednio o 16,7, 27,7 i 18,5 proc.). Sport.pl stracił 102,1 tys. odwiedzających i 700,1 tys. odsłon (2,7 i 1,2 proc. w dół) przy minimalnym wydłużeniu się przeciętnego czasu korzystania (o 17 sekund, czyli 1,2 proc.).

Z kolei sekcja sportowa Interii przy spadku liczby odwiedzających o 433,1 tys. (14,7 proc.) zyskała 1,45 mln odsłon (4,9 proc.) oraz minutę i 12 sekund średniego czasu korzystania (6,2 proc.). Inaczej zmieniły się statystyki WRC.net.pl: liczba użytkowników zwiększyła się o 59,7 tys. (7,2 proc.), natomiast liczba odsłon zmalała o 1,61 mln (34,4 proc.), a średni czas korzystania o minutę i 51 sekund (45,1 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Piotr Chrobot nowym liderem kreatywnym w zespole OS3

Piotr Chrobot nowym liderem kreatywnym w zespole OS3

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

Szef sponsoringu sportowego Michał Rutkowski żegna się z Orlenem

Szef sponsoringu sportowego Michał Rutkowski żegna się z Orlenem