SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprzedaż największych dzienników spadała we wrześniu

Sprzedaż większości największych dzienników spadała we wrześniu, wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl opartego na danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP).

Sprzedaż największych dzienników spadała we wrześniu

We wrześniu liderem segmentu dzienników opiniotwórczych pozostawała "Gazeta Wyborcza", wynika z raportu. Jednak średnia dzienna sprzedaż dziennika, wydawanego przez Agorę, spadła do 374 390 egzemplarzy wobec 438 864 sztuk we wrześniu 2007 r.

Sprzedaż "Rzeczpospolitej" spadła we wrześniu do 128 152 sztuk wobec 147 086 przed rokiem. Niewielki wzrost sprzedaży zanotowała "Gazeta Prawna" (80 794 egz. wobec 80 783 sztuk we wrześniu 2007 r.)

Gwałtownie spadała sprzedaż "Dziennika" (80 438 sztuk wobec 157 054 egz. przed rokiem). Sprzedaż "Pulsu Biznesu" spadła do 18 067 sztuk z 20 033 sztuk przed rokiem. "Parkiet" zanotował we wrześniu sprzedaż na poziomie 9 529 egz. wobec 11 645 sztuk przed rokiem.

Liderem segmentu tabloidów pozostał "Fakt". Jego sprzedaż wyniosła we wrześniu 469 884 egz. wobec 497 026 rok wcześniej. Jego główny rywal - "Super Express" - zanotował spadek sprzedaży do 196 067 sztuk wobec 198 201 egz. we wrześniu 2007 r.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż największych dzienników spadała we wrześniu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl