Sprzedaż prasy regionalnej

Top 10 dzienników regionalnych sprzedaje tygodniowo 1 241 629 egz. wydania magazynowego

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż lidera, czyli najchętniej kupowanego dziennika regionalnego, dziennika "Gazeta Pomorska", wyniosła w sierpniu  89308  egzemplarzy -  wynika z opublikowanych w poniedziałek danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Oto szczegółowe dane sprzedaży dzienników regionalnych:

Średnia dzienna sprzedaż w tygodniu

                                                    04-lipiec         04-sierpień

1 Gazeta Pomorska                 92 282    89 308-3,2%2 Dziennik Zachodni                 69 831    63 884-8,5%3 Dziennik Bałtycki                 58 430    57 503-1,6%4 Dziennik Polski                 53 882    54 8781,8%5 Express Ilustrowany                 56 002    52 804-5,7%6 Gazeta Lubuska                 50 655    48 263-4,7%7 Dziennik Łódzki                 49 447    47 208-4,5%8 Gazeta.-SłowoPolskie                 40 351    38 159-5,4%9 Trybuna Śląska                 41 380    38 061-8,0%10 Gazeta Poznańska                 33 405    34 2472,5%

Sprzedaż wydań magazynowych

               04-lipiec         04-sierpień

 1,Dziennik Zachodni              221 688    216 691-2,3%2.Gazeta Pomorska              166 750    165 481-0,8%3.Express Ilustrowany              156 215    156 1940,0%4.Dziennik Bałtycki              141 453    141 5290,1%5.Dziennik Polski              112 703    111 809-0,8%6.Trybuna Śląska              101 183    99 208-2,0%7.G.Wrocławska-SPolskie                96 266    94 578-1,8%8.Gazeta Lubuska                94 779    94 181-0,6%9.G.Olsztyńska/Dz. Elbląski                82 971    81 832-1,4%10.Echo Dnia                80 585    80 126-0,6%"Analiza Media Tak na podstawie danych  ZDKP; lipiec-sierpień 2004"

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu