Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w I półroczu. „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w pierwszym półroczu br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazł się „Tygodnik Podhalański” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w pierwszym półroczu 2019 roku wyniosła 17 640 egz., po spadku względem pierwszego półrocza 2018 roku o 5,96 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała najbardziej w zestawieniu - o 10,96 proc. do poziomu 9 890 egz.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-tygodnikow-opinii-i-polrocze-2019-gazeta-polska-sieci,7170856777271425a ##

Podium zamyka „TEMI. Galicyjski Tygodnik Informacyjny” (Świt). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 9 127 egz., po spadku o 7,47 proc.

grafika

W czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych również był „Tygodnik Zamojski”, którego wynik względem czerwca 2018 roku zmniejszył się o 4,22 proc. do poziomu 17 104 egz.

Na pozycji drugiej znalazł się „Tygodnik Podhalański” (8 902 egz.; spadek o 16,41 proc.), a na trzecim - „TEMI. Galicyjski Tygodnik Informacyjny” (8 313 egz., w dół o 7,87 proc.).

W tym ujęciu najwięcej stracił „Nowy Łowiczanin” (Oficyna Wydawnicza Nowy Łowiczanin) - było to 17,59 proc. do 5 420 egz.

grafika

W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"