SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sprzedaż tygodników telewizyjnych spadła w I półroczu o 7,3 proc.

Wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały w I półroczu br. spadki sprzedaży poza pismem “Program TV”. Najwięcej straciły “Teleprogramy”. Suma średniej sprzedaży tytułów w całym segmencie była niższa niż rok wcześniej o 7,3 proc.

Liderem zestawienia pozostaje “Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w I półroczu br. wyniosła 1 039 372 egz., czyli o 5,6 proc. mniej niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 441 789 egz. (spadek o 8,6 proc.). Podium zamyka “Kurier TV” (także Bauer) ze średnią sprzedażą ogółem wynoszącą 219 663 egz., notując spadek o 7,5 proc.

Najwięcej stracił natomiast ósmy i zarazem ostatni w rankingu tytuł “Teleprogramy” (Teleprogram). W pierwszych sześciu miesiącach br. miał on sprzedaż ogółem na poziomie 35 093 egz., czyli aż o 23 proc. niższą niż rok wcześniej.

Wzrost sprzedaży zanotował jedynie zajmujący szóste miejsce tygodnik “Program TV” (Oficyna Wydawnicza Press-Media), którego wynik sprzedażowy w I półroczu br. wzrósł względem I półrocza 2010 roku o 2,6 proc. do 117 115 egz.

ZKDPI półrocze
Tygodniki20112010
TytułSprzedaż ogółem
Tele Tydzień1 039 3721 101 359
To & Owo441 789483 551
Magazyn Telewizyjny Kurier TV219 663237 522
Tele Max214 177227 935
Super TV205 036227 284
Program TV117 115114 116
Imperium TV100 691121 088
Teleprogramy35 09345 569


W czerwcu br. kolejność tytułów była taka sama. Wynik liderującego “Tele Tygodnia” spadł poniżej 1 mln egz. - jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 966 309 egz. i była o 6,8 proc. niższa niż rok wcześniej.

Tak jak w I półroczu br. wzrost sprzedaży zanotował w czerwcu tygodnik “Program TV” (o 9,7 proc.). Natomiast największym spadkiem dotknięty został magazyn “Imperium TV” (Wydawnictwo Bauer; o 16,7 proc.). 

ZKDPczerwiec
Tygodniki20112010
TytułSprzedaż ogółem
Tele Tydzień966 3091 036 477
To & Owo414 953457 562
Magazyn Telewizyjny Kurier TV200 305223 083
Tele Max200 039209 512
Super TV184 709208 539
Program TV113 709103 627
Imperium TV93 346112 027
Teleprogramy37 45143 211


 

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż tygodników telewizyjnych spadła w I półroczu o 7,3 proc.

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dare
Na pohybel śmiciowej makulaturze. Jedynie czego żałować to tego, że powinno być 73 anie 7,3 proc. Jedyne pocieszenie to że koniec tych śmieci jest bliski. Po wproadzeniu telewizji cyfrowej ta śmieciowa makulatura będzie tylko dla idiotów.
odpowiedź
User
widz.
BARDZO NIE PODOBA MI SIĘ NOWA SZATA ..To & Owo...kupowałam To &Owo przez 23 lata i teraz przestałam.Jak wrócą do dawnej szaty ...zacznę kupować.To nie tylko moje zdanie,ale wielu wielu ludzi.
odpowiedź
User
łoł
Widz, musisz znać naprawdę " wielu wielu ludzi". Szacun chłopie.
odpowiedź