SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sprzedaż tygodników z programem telewizyjnym w 2011 - zyskał tylko Program TV

Jedynie “Program TV” zanotował wzrost sprzedaży w ub.r. w segmencie tygodników z programem telewizyjnym. Najwięcej stracił magazyn “Imperium TV”, a liderem pozostał “Tele Tydzień”.

Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl pokazują, że średnia sprzedaż ogółem pisma „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się w 2011 roku na poziomie 1 020 108 egz., co oznacza spadek o 4,72 proc. względem 2010 roku.

Drugie miejsce zajął inny magazyn Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 7,11 proc. sprzedając się średnio w liczbie 431 403 egz.

Na trzecim miejscu utrzymał się “Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem spadła w 2011 roku o 8,73 proc. do 208 197 egz.

Największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący 13,70 proc., dotknął innego tygodnika Wydawnictwa Bauer, tj. “Imperium TV”. Jego sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 98 463 egz., a sam tytuł spadł z pozycji szóstej na siódmą

Największy wzrost sprzedaży w ub.r. zanotował z kolei „Program TV” (Oficyna Wydawnicza Press-Media). Zyskał on 5,30 proc. i osiągnął wynik na poziomie 115 775 egz. Awansował dzięki temu z miejsca siódmego na szóste.

ZKDP20112010
TytułSprzedaż ogółem
Tele Tydzień1 020 1081 070 654
To & Owo431 403464 435
Magazyn Telewizyjny Kurier TV208 197228 110
Tele Max205 963218 291
Super TV192 441214 349
Program TV115 775109 949
Imperium TV98 463114 092
Teleprogramy37 10542 455


W samym grudniu ub.r sprzedaż ogółem lidera, czyli “Tele Tygodnia”, wyniosła 1 121 017 egz., czyli o 2,26 proc. mniej niż rok wcześniej. Drugie w zestawieniu “To & Owo” zanotowało średni wynik na poziomie 452 035 egz. (spadek o 2,51 proc.), a trzeci był wydawany przez Bauera “Tele Max” (204 976 egz., spadek o 5,82 proc.).

Największy spadek zanotował tygodnik “Super TV” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem zmalała o 11,84 proc. do 187 178 egz. Zajął on piąte miejsce.

Najwięcej w zestawieniu zyskał zajmujący ostatnie, ósme miejsce, magazyn “Teleprogramy” (Teleprogram). Jego sprzedaż poszła do góry o 8,91 proc. i wyniosła 40 647 egz. 

ZKDPgrudzień
20112010
TytułSprzedaż ogółem
Tele Tydzień1 121 0171 146 953
To & Owo452 035463 680
Tele Max204 976217 637
Magazyn Telewizyjny Kurier TV199 070224 672
Super TV187 178212 321
Program TV127 697124 486
Imperium TV99 949106 847
Teleprogramy40 64737 322


 

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż tygodników z programem telewizyjnym w 2011 - zyskał tylko Program TV

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
berni
a jaka sprzedaż ma Kropka z Biedronki?
odpowiedź
User
miki
A dwutygodniki rosną w siłę
odpowiedź
User
anty-miki
Miki, dwutygodniki nie mogą rosnąć w siłę, bo to jest przecież pic na wodę i fotomontaż - oba robi ta sama ekipa i liczyć trzeba sprzedaż dzieloną na pół - wtedy wyjdzie faktyczna sprzedaż tygodniowa. "Kropka" sprzedawała ponad 400 tys. egzemplarzy, a ponieaż zainwestowała w doświadczonych dziennikarzy wyrzuconych przez Woźniaka, pójdzie jeszcze w górę. A na marginesie - dziwi Was, że sprzedaż spada? Kiedy WIlk wyrzucał z Bauera najlepszych, od razu siadła sprzedaż i teraz trend jest w dół. Młodzi zdolni nie są tacy zdolni?
odpowiedź