SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sprzedaż z głową - Tony Buzan, Richard Israel

Jak w sposób efektywny i właściwy zarządzać informacją?

Nad odpowiedzią na to pytanie łamią sobie głowy "najtęższe mózgi" naszych czasów.
W ciągu ostatnich lat naukowcy z różnych dziedzin, głównie psychologii podkreślali, że potencjał umysłu jest znacznie większy, niż to sobie wcześniej wyobrażano. Panujące powszechnie przekonanie, że wykorzystujemy jedynie 1% naszego umysłu, jak się okazuje nie jest prawdą, gdyż w rzeczywistości wykorzystujemy jeszcze mniej. Wniosek zatem taki, że znaczna większość naszych możliwości może jeszcze zostać wykorzystana.

Jeden z profesorów zwykł mówić, że gdy dwóch filozofów zasiada do dyskusji, to najpierw muszą uzgodnić pojęcia, aby mogli rozmawiać o tym samym. Autorzy książki „Sprzedaż z głową” zrobili to w profesjonalny sposób opierając się na najnowszych badaniach mózgu i doświadczeniach najlepszych handlowców na świecie.

Jeśli mózg ma potraktować informację z większą skutecznością, należy przedstawić ją tak, aby się jak najłatwiej do niego "wślizgnęła". O tym, w jaki sposób mówi nam pierwsza część książki „ Sprzedaż z głową”. Nielinearny sposób zapisu informacji przypominający strukturę neuronową opracował jeden z autorów, brytyjski naukowiec Tony Buzan i nazwał tę technikę Mind Mappingiem.

Część pierwsza to również głębokie rozważania na temat możliwości mózgu i jego procesach i sposobach funkcjonowania. Podstawowym narzędziem, którym żonglują autorzy książki jest matryca umysłu handlowca. Zobaczycie w jak wieloraki sposób może być wykorzystana.

Rozdział pierwszy zaskoczył mnie pod względem informacji opartych na badaniach i testach. Jakich? Przekonajcie się sami. Dla mnie była to genialna wyprawa po receptorach wszystkich zmysłów.

Rozdział drugi poświęcony jest technikom pamięci. Autorzy podają tysiące przypadków a Mapa Myśli jest podstawową pomocą w doskonaleniu zdolności do rozumienia i zapamiętywania wiadomości.

Kolejny rozdział to magia słów i obrazów. Nasz mózg ma możliwość zamiany matrycy umysłu w prywatną salę kinową, słów na obrazy, rozmowy z klientami w filmy. Po przeczytaniu tego rozdziału będziecie gotowi do nowej roli w procesie sprzedaży – roli detektywa sprzedaży.
Ostatni rozdział książki zdradza sekrety, które prowadzą do sukcesu w sprzedaży. Przedstawia metodę wytyczania celu, która pomoże wyeliminować wymówki i dojść do właściwego celu.

 „Sprzedaż z głową” to wnikliwe spojrzenie na zasady „nauki” i „sztuki sprzedaży”. To rewolucyjny sposób przedstawiania problemu porozumiewania się oparty na analizie, przykładach i ćwiczeniach twórczych umysłów oraz rozmowach z największymi talentami światowej sprzedaży.

Jeden z autorów książki Tony Buzan spędził ostatnie 30 lat na wymyślaniu i ulepszaniu niezwykłego „oprogramowania umysłu”, które pozwoli Ci zostać ekspertem w wybranej dziedzinie i da pewność, że zdobędziesz wszelkie predyspozycje, aby wkroczyć w epokę informacji.

Książkę polecam wszystkim handlowcom oraz tym, którzy interesują się mechanizmem funkcjonowania mózgu. Książka może spokojnie trafić do rąk osób, które chcą udoskonalić umiejętności komunikacji szeroko rozumianej.

 

Oficyna Ekonomiczna
Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych Sp. z o.o.
www.oe.pl
Księgarnia internetowa www.profinfo.pl

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż z głową - Tony Buzan, Richard Israel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl