Starcom MediaVest Group będzie reklamować Frisco.pl

Supermarket internetowy Frisco.pl rozpoczyna współpracę z agencją SMG (Starcom MediaVest Group) w zakresie marketingu efektywnościowego, planowania i zakupu wszystkich mediów oraz kreacji. Wybór nowej agencji poprzedzony był przeglądami ofert, w którym wzięło udział kilka agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom MediaVest Group będzie reklamować Frisco.pl

- Szukaliśmy partnera, który zrozumie stojące przed nami wyzwania biznesowe i będzie potrafił w taki sposób dobrać narzędzia i technologie marketingu efektywnościowego, by wspólnie rozwijać markę Frisco.pl. Agencja SMG okazała się nie tylko ekspertem w dziedzinie performance marketingu, ale także pokazała, że rozumie stojące przed nami wyzwania strategiczne. Zaproponowane podejście, efektywnie wykorzystujące synergię kanałów offline i online w połączeniu ze spójną i wyróżniającą się kreacją, w kompleksowy sposób odpowiada na nasz brief - tak rozstrzygnięcie przetargu uzasadnia Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.

Nazwy pozostałych agencji biorących udział w przeglądach ofert oraz wartość budżetu nie zostały ujawnione.

SMG PM (marketing efektywnościowy), SMG Mediavest (strategia komunikacji, planowanie i zakup mediów) i SMG LiquidThread (kreacja) już rozpoczęły współpracę z nowym klientem.

Za ostatnią jak dotąd kampanię Frisco.pl, która ruszyła na początku marca br., odpowiadała agencja 4Frame.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek