Starcom zajmie się obsługą mediową firmy Kruk

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe została wybrana w przetargu do obsługi mediowej firmy windykacyjnej Kruk. Działaniami performance zajmie się iProspect (dentsu).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom zajmie się obsługą mediową firmy Kruk

Starcom odpowiedzialny będzie za strategię komunikacji oraz planowanie i zakup wszystkich mediów dla KRUK w Polsce. Pierwsza wspólna kampania ruszy już we wrześniu i będzie oparta o działania w telewizji.

Na czele teamu odpowiadającego za działania dla nowego klienta stoi Wiktor Skokowski, communications & business director w Starcomie.

Firmy nie podają na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie ujawniają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

Od sierpnia za stałe działania perfomance'owe i strategię komunikacji online Kruka odpowiadać będzie iProspect (dentsu Polska), która dodatkowo odpowiada za analitykę i zakup mediów online. Klientem opiekuje się Marta Bińczyk, client partner w dentsu Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"