Starcom wygrał przetarg na obsługę mediową Lendo Polska

Dom mediowy Starcom (Publicis Media) zajmie się obsługą budżetu mediowego Lendo Polska, polskiego oddziału szwedzkiej firmy pośrednictwa finansowego on-line. Agencja pokonała w nim dom mediowy Havas Media (Havas Media Group).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom wygrał przetarg na obsługę mediową Lendo Polska

Starcom po wygranym przetargu zajmie się planowaniem i zakupem wszystkich mediów offline oraz online na potrzeby działań reklamowych Lendo i promowania platformy lendopolska.pl. W przetargu, oprócz zwycięskiej agencji, brał udział dom mediowy Havas Media. Starcom jest pierwszą agencją mediową, która będzie obsługiwać tego klienta na polskim rynku.

- Starcom na etapie postępowania przetargowego przekonał nas nie tylko bardzo dobrym planem mediowym, ale również wiedzą w obszarze strategii i analityki biznesowej. Agencja udowodniła, że zna i rozumie nasze cele biznesowe oraz zrealizuje je w najbardziej efektywny sposób - mówi Monika Talaga -Piotrowska, dyrektorka marketingu Lendo w Polsce.

Pierwsze kampanie we współpracy ze Starcomem rozpoczną się w maju bieżącego roku.

Wartość kontraktu nie została ujawniona. Umowa ma charakter długoterminowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style