SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Stare reklamy Frugo - „No to…”, pestki, dżungla i siła owoców (wideo)

Wracające właśnie do sprzedaży Frugo jest kultowe m.in. ze względu na swoje stare reklamy. Czekając na nowe reklamy napoju, przypominamy jego stare spoty.

Stare reklamy Frugo - „No to…”, pestki, dżungla i siła owoców (wideo)

Napój Frugo po raz pierwszy wprowadziła do sprzedaży w 1996 roku firma Alima Gerber. Nową markę wspierały kampanie reklamowe przygotowane przez agencję Grey. W reklamach powtarzał się słynny slogan „No to Frugo”, który wymyślili - podobnie jak większość spotów – tworzący duet kreatywny Iwo Zaniewski i Kot Przybora, obecnie pracujący w PZL.

>>>Frugo w czterech smakach za 1,99 zł. Będą reklamy w starym stylu?


„No to Frugo - owocami jeszcze nikt się nie najadł”




„No to Frugo - owoce w szkole”




„No to Frugo - dzisiejsza młodzież”




„No to Frugo - owoce do dekoracji”




„Siły natury - Frugo bezpieczne, bez pestek”




„Idż po Frugo, zanim wyjdzie”




Stare reklamy Frugo tak się spodobały m.in. dlatego, że jako jedne z pierwszych na polskim rynku wykorzystywały młodzieżową stylistykę opartą na luzie i swobodzie. W spotach żartobliwie podkreślano zalety napoju, takie jak mocno owocowy smak i brak pestek. Poszczególne reklamy informowały o wprowadzeniu nowych wersji smakowych i dużych butelek Frugo.

„Śmieciarze - Frugo siakieś nowe”




„Frugo białe i czarne - jak oni to robią?”




„No to Frugo, duże Frugo”




„Frugo żółte jak jasny gwint”




„Frugo Ego - wykorzystaj rośliny”




Oprócz żartobliwych skojarzeń, sytuacji i bohaterów w reklamach Frugo pojawiał się motyw dzikiej natury - nieokiełznanej, a nawet demonicznej.

„Frugo różowe i seledynowe - sklepikarka-akrobatka”




„Niebieskie Frugo - w głębi są owoce”




„No to Frugo - domowa dżungla”




„Myślisz długo, no to Frugo - owocowa rymowanka”




W 2002 roku prawa do Frugo od Alima Gerber przejęła Krynica Zdrój. Na jej zlecenie agencja TBWA Warszawa przygotowała kampanię wspierajacą relaunch napoju. Nowe reklamy były oparte na „radykalnej inicjatywie” - idei sprzeciwu wobec zwyczajów takich jak walentynki, którym przypisywano czysto komercyjny charakter. Spoty podkreślały jednocześnie, że Frugo to tylko napój.

Nowa kampania nie była jednak tak efektywna jak poprzednie reklamy, a niedługo potem z powodu bankructwa firmy Krynica Zdrój Frugo zniknęło ze sklepów - jak się okazało, prawie na dekadę.

„Radykalna inicjatywa - Frugo to tylko napój”




„Walentynki to ściema”




W okresie największej popularności Frugo na rynku pojawiły się też lody oznaczone tą marką. Jednak zarówno ten produkt, jak i jego reklamy nie powtórzyły sukcesu napoju Frugo.

  • Więcej informacji:
  • Frugo
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Stare reklamy Frugo - „No to…”, pestki, dżungla i siła owoców (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
no to frugo!!!
10 8
odpowiedź
User
efef
Lody frugo były zajebiste a okrągłe patyczki służył y dalej do zabawy :D
9 8
odpowiedź
User
ekspert
żenada
8 11
odpowiedź