SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stellar reklamuje "ogrody, w których dobrze zapuścić korzenie"

Pod hasłem "Są ogrody, w których dobrze zapuścić korzenie"rozpoczął się outdoorowy etap kampanii reklamującej firmę Stellar.Akcja porównuje mieszkanie do parku w stylu angielskim ifrancuskim.

Kampania reklamowa wrocławskiej firmy deweloperskiej Stellarzestawia realizowaną przez nią inwestycję mieszkaniową o nazwieOgrody Grabiszyńskie z parkami w stylu angielskim i francuskim. - Wsztuce funkcjonuje paralela świata i ogrodu, a my porównaliśmy doniego dom - miejsce, które się pielęgnuje, gdzie można odpocząć irozkwitnąć - wyjaśnia Piotr Pocięgiel, współwłaściciel agencjiAmako odpowiedzialnej za tą kreację.

stellar

Akcja pod hasłem "Są ogrody, w których dobrze zapuścić korzenie"rozpoczęła się w styczniu w dolnośląskiej prasie, natomiast terazobejmuje również outdoor. Kreację i strategię półrocznej kampaniiprzygotowała agencja reklamowa Amako, która zajęła się równieżplanowaniem i zakupem mediów na potrzeby tej akcji.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Stellar reklamuje "ogrody, w których dobrze zapuścić korzenie"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl