Urządzenie do streamingu wideo w 70 proc. amerykańskich domów

W niemal 70 proc. amerykańskich gospodarstw domowych z dostępem do szerokopasmowego internetu znajduje się co najmniej jedno podłączone do sieci urządzenie służące do strumieniowego przesyłania treści wideo - wynika z badania Parks Associates.

km
km
Udostępnij artykuł:

Raport Parks Associates pt. "Reaching Today's Video Audiences: Platform Diversity and ROI" pokazuje, że w domach za oceanem cały czas rośnie liczba telewizorów Smart TV i odtwarzaczy mediów strumieniowych, a po kilku latach spadków na stałym poziomie utrzymuje się liczba konsol do gier wideo.

grafika

Amerykańscy konsumenci chętnie korzystają z usług streamingowych. Co najmniej jedną taką usługę ma ponad 80 proc. gospodarstw domowych z szerokopasmowym internetem, a 49 proc. takich usług ma co najmniej cztery.

W 56 proc. amerykańskich domów korzystających z łączy szerokopasmowych znajduje się telewizor Smart TV, a w tej grupie ponad połowa wykorzystuje swój odbiornik jako główne urządzenie do oglądania wideo w streamingu. To przekłada się jednocześnie na wzrost średniej liczby godzin przeznaczanych w tygodniu na konsumpcję wideo.

grafika

W 72 proc. gospodarstw domowych z dostępem do szerokopasmowego internetu w USA treści wideo w streamingu konsumuje się na różnych platformach, takich jak telewizory, komputery, czy smartfony. W 39 proc. domów wykorzystywane są wszystkie te platformy.

grafika

Z badania Parks Associates, przeprowadzonego wśród 10 tys. amerykańskich gospodarstw domowych z dostępem do szerokopasmowego internetu, wynika także, że 38 proc. z nich posiada konsolę do gier wideo, 36 proc. subskrybuje lub wypróbowuje usługi gier wideo, a 31 proc. korzysta z darmowych, opartych na reklamach usług OTT.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK