Streetcom dla marki Kolastyna

Do grona klientów agencji Streetcom dołączyła marka kosmetyczna Kolastyna (Sarantis Polska).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Streetcom dla marki Kolastyna

Po udanych realizacjach dla innych brandów z portfolio Sarantis - STR8 oraz C-THRU - Streetcom realizuje kampanię dla produktów z kategorii ochrony przeciwsłonecznej Kolastyna. Agencja odpowiada za działania z micro i makro influencerami. Streetcom przygotował i zrealizował także dedykowane video teasujące produkt oparte o CGI w przestrzeni miejskiej w Warszawie. Głównym celem realizowanych działań jest budowa świadomości produktu i trial.

Kampania promująca produkty ochrony przeciwsłonecznej od Kolastyna– transparentne suche mgiełki ochronne z filtrem SPF 30 i SPF50  - realizowana przez Streetcom obejmuje także aktywację z micro i makro influencerami w sieci na Instagramie i TikToku. Kampanii towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody m.in. bony na wakacje, bilety lotnicze oraz zestawy kosmetyków Kolastyna.

Agencja Streetcom odpowiada za kreację i realizację całej kampanii promującej transparentną suchą mgiełkę do opalania o zapachu kokosa od Kolastyny.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]