Streetcom realizuje świąteczną kampanię Pronto

Agencja zrealizuje kampanię influencer marketingową dla marki środków do czyszczenia powierzchni Pronto.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Streetcom realizuje świąteczną kampanię Pronto

Głównym celem prowadzonych działań jest wzmacnianie świadomości i wygenerowanie jakościowego kontentu. To kolejna realizacja Streetcom dla tego klienta.

Kampania wykreowana przez Streetcom odbywa się pod hasłem „Zabłyśnij z Pronto na Święta”. Jej głównym celem jest wzmacnianie świadomości marki i wygenerowanie jakościowego kontentu. Wyspecjalizowany w obsłudze kampanii Influencer marketingowych zespół agencji Streetcom, jest autorem koncepcji kreatywnej kampanii z udziałem mikro i makro influencerów. Agencja odpowiada także za rekrutację i koordynację działań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska