Streetcom dla nowej linii produktowej Tołpa

Do grona klientów agencji Streetcom dołączyła marka kosmetyków Tołpa. Streetcom realizuje kampanie influencer marketingową  dla nowej linii produktów Body & Soul Tołpa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Streetcom dla nowej linii produktowej Tołpa

Głównym celem prowadzonych działań jest trial oraz zwiększenie świadomości istnienia nowej linii produktowej marki kosmetycznej Tołpa.

Agencja Streetcom odpowiada za rekrutację micro i nano influnecerów oraz koordynację kampanii.

Efektem współpracy ma być zwiększenie trialu i świadomości istnienia nowej linii produktów Body & Soul Tołpa wśród przedstawicieli grupy docelowej.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"