SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Stylizacje ubraniowe w kampanii Allegro (wideo)

W internecie i prasie rusza kampania reklamowa Allegro promująca jesienno-zimowe stylizacje ubraniowe. Akcję przygotował dział marketingu Grupy Allegro wspólnie z firmami Starcom i F 25.

Stylizacje ubraniowe w kampanii Allegro (wideo)

Najważniejszym elementem nowej kampanii Allegro jest strona style.allegro.pl, na której prezentowane są - w formie wideo - przygotowane przez profesjonalistów stylizacje ubraniowe na sezon jesień/zima 2011. Większość ubrań pokazywanych w serwisie, będzie można kupić na Allegro.



Akcja oprócz strony style.allegro.pl obejmuje reklamy w serwisach takich jak m.in. Onet.pl, WP.pl, o2.pl, Gazeta.pl, Plejada.pl i YouTube, a także na Gadu-Gadu. Ponadto 5 października na Facebooku zostanie udostępniona aplikacja konkursowa, w której każda z użytkowniczek w wirtualnej przymierzalni będzie mogła stworzyć własną stylizację. Takie stylizację będą później oceniane przez internautów. Autorka najlepszej otrzyma sesją zdjęciową ze stylistką i fotografem w magazynie „Elle”, a do wygrania będą też kupony za na zakupy w serwisach Citeam i Markafoni.


Kampania będzie też prowadzona w magazynach „Avanti”, „Party”, „Elle”, „Viva!”, „Logo” i „Twój Styl”, w których ukażą się reklamy z QR kodami i kodami kreskowymi. Ich zeskanowanie przy użyciu telefonu pozwoli szybko sprawdzić oferty na Allegro związane z modą.

Za koncepcję i kreację kampanii - zaplanowanej do 9 listopada - oraz scenariusz i reżyserię spotów wideo odpowiada dział marketingu Grupy Allegro, który również - wspólnie z domem mediowym Starcom - zaplanował i kupił media. Natomiast produkcją materiałów wideo na potrzeby akcji zajął się interaktywny dom produkcyjny F 25.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Stylizacje ubraniowe w kampanii Allegro (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl