Nowy program w Superstacji z uczestnikami „Love Island”

Od piątku, 22 listopada na antenie Superstacji (Cyfrowy Polsat) będzie można oglądać nowy program - "Super Island".

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Nowy program w Superstacji z uczestnikami „Love Island”

W nowym formacie informacyjno-rozrywkowym pojawią się gwiazdy show Polsatu "Love Island - Wyspa Miłości”. Agnieszka Boryń oraz Piotr i Paweł Tyburscy będą w nim komentować newsy ze świata gwiazd.

Swoją premierę program będzie mieć w piątki o 15.20, potrwa 20 minut. Powtórki zaplanowano natomiast w soboty i niedziele o 22.20.

Pierwsza edycja "Love Island" w jesiennej ramówce Polsatu

Pierwszy sezon "Love Island. Wyspa miłości" można było oglądać w Polsacie od 2 września do 13 października 2019 roku. Format był emitowany od poniedziałku do piątku oraz w niedziele ok. 22.00.

"Love Island" to brytyjski randkowy reality-show, który powstał w 2005 roku dla ITV. Uczestnicy projektu przez kilka tygodni mieszkają w luksusowej willi i są odcięci od świata. Łączą się w pary, a do programu regularnie dołączają nowi uczestnicy. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner odchodzą z show.

Zwycięzcami pierwszej polskiej edycji zostali Sylwia Madeńska oraz Mikołaj Jędruszczak. Otrzymali oni czek na 100 tys. zł. Program prowadziła Karolina Gilon.

Duże zmiany w Superstacji od końca września

Nowa ramówka Superstacji została wprowadzona 30 września br., wystartowała o godzinie 14.00. Bazuje na trzech godzinach premierowego programu oraz „Interwencji” i „Interwencji Extra” Polsatu. Zmieniła się także oprawa oraz prowadzący - w większości dotychczasowi odeszli do innych redakcji. Za zmiany odpowiada Grzegorz Jankowski, dyrektor programowy kanału.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day