Bukmacher nowym sponsorem Arki Gdynia

Firma bukmacherska Superbet rozpoczyna współpracę z klubem piłkarskim Arka Gdynia. Tym samym logo marki pojawi się na tylnej części koszulek meczowych beniaminka PKO BP Ekstraklasy już od startu sezonu 2025/2026.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Bukmacher nowym sponsorem Arki Gdynia
mat.pras.

– Z ogromną radością witamy Arkę Gdynia w rodzinie Superbet. Cieszymy się, że możemy być częścią tego zasłużonego klubu. Arka to nie tylko bogata historia i ambitna drużyna, ale przede wszystkim oddana grupa kibiców, która jest ze swoim klubem na dobre i na złe. Ekstraklasa po krótkiej przerwie wraca do Gdyni i cieszymy się, że będziemy towarzyszyć Arce w tej pięknej przygodzie. Nasza obecność w lidze rośnie, a dzięki takim partnerstwom jak to, zyskujemy kolejne ważne miejsce w piłkarskiej mapie Polski – mówi Łukasz Seweryniak, general manager Superbet Polska.

Z okazji rozpoczęcia współpracy przygotowano specjalną akcję dla kibiców – do pierwszego tysiąca zakupionych koszulek, Superbet dopłaci aż 100 zł. Wystarczy być użytkownikiem aplikacji bukmachera, by skorzystać z promocji i stać się częścią tej żółto-niebieskiej przygody.

Promocja obowiązuje zarówno w sprzedaży stacjonarnej, jak i online i jest skierowana do wszystkich użytkowników aplikacji Superbet.

Dodatkowo dla wszystkich nowych graczy, którzy zarejestrują się z kodem „ARKA” czeka bonus powitalny w wysokości do 3770 zł. 

Superbet w Ekstraklasie wspiera już pięć klubów: Lecha Poznań, Jagiellonię Białystok, GKS Katowice, Górnika Zabrze oraz teraz Arkę Gdynia. Dodatkowo jest sponsorem I-ligowych GKS Tychy i Wisły Kraków. Firma inwestuje również w inne dyscypliny – wspiera Polski Związek Narciarski, turniej Dart Masters Poland oraz prestiżowy cykl szachowy Grand Chess Tour.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu