SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Świat się kręci” nie jest hitem, TVP1 straciła widzów

Nowy codzienny talk-show Jedynki “Świat się kręci” ogląda średnio 800 tys. widzów, to o ponad milion mniej niż stacja miała w analogicznym okresie ub.r. Jednak rośnie udział programu w grupie komercyjnej.

Agata Młynarska, fot. akpaArticle

Prowadzony przez Agatę Młynarską “Świat się kręci” to format nadawany na żywo w TVP1 w dni powszednie o 18.30. Po dziewięciu odcinkach jego średnia oglądalność wynosi 800 tys. widzów, co przekłada się na 7,76 proc. udziału w grupie 4+ i 5,06 proc. w grupie 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

W pierwszym tygodniu emisji program gromadził średnio 809 tys. widzów i miał 8,20 proc. udziału w grupie 4+ oraz 4,89 proc. w 16-49. Natomiast cztery pierwsze wydania z drugiego tygodnia września miały nieco mniej widzów, bo śledziło je 790 tys. osób oraz notowały 7,23 proc. udziału w 4+.

Wzrósł jednak udział programu w grupie komercyjnej, do której kierowany jest “Świat się kręci”. Wyniósł tam 5,26 proc.

 

Wszyscy 4+

16-49

 

AMR

SHR %

SHR %

2.09-6.09.2013

808 717

8,20%

4,89%

9.09-12.09.2013

789 974

7,23%

5,26%

Średnia

800 732

7,76%

5,06%


Dotąd najwięcej widzów oglądało pierwsze wydanie talk-show nadane 2 września br., które zgromadziło 1,14 mln oglądających. Był to jednocześnie jedyny odcinek, który przekroczył granicę miliona widzów.

Dane telemetryczne pokazują, że w analogicznym okresie ub.r. w paśmie nadawania “Świat się kręci”, TVP1 miała zdecydowanie wyższe wyniki. Oglądało ją aż 2 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 18,88 proc. i 15,76 proc. udziału. Stacja nadawała wówczas powtórki popularnego "Rancza".

 

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR %

02-09-2013

1 137 979

9,39%

10-09-2013

832 361

8,10%

12-09-2013

816 607

7,49%


W czasie nadawania programu “Świat się kręci” Jedynka zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w grupie 4+ jest Polsat nadający wówczas “Pierwszą miłość” i “Wydarzenia”, który osiąga w tym paśmie 21,02 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN (“Wawa Non Stop”, “Fakty”; 14,65 proc.), a trzecia jest TVP2 (“Pogoda”, “Sport”, “Jeden z dziesięciu”; 12,63 proc.).

W grupie komercyjnej TVP1 także jest czwarta, a kolejność stacji jest identyczna.

 

Wszyscy 4+

 

16-49

Stacja

AMR

SHR%

SHR%

Polsat

2 168 061

21,02%

23,14%

TVN

1 511 031

14,65%

15,52%

TVP2

1 302 745

12,63%

7,61%

TVP1 - Świat się kręci

800 732

7,76%

5,06%


W magazynie “Świat się kręci” znaleźć można rozmowy na aktualne tematy społeczne, polityczne, kulturalne, lifestylowe. Komentują je zaproszeni goście, w tym specjalny gość dnia pozostający w studiu przez cały odcinek. W programie pokazywane są też śmieszne filmiki i materiały z politykami, w każdym odcinku jest również miejsce na występ muzyka.

>>> „Świat się kręci” traci widzów. Rinke Rooyens: liczyliśmy, że może wywołać kontrowersje

Producentem wykonawczym cyklu jest firma Rochstar.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Świat się kręci” nie jest hitem, TVP1 straciła widzów

71 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ada
Ludzie, opanujcie się, możecie nienawidzieć TVP i chronic TVN, ale jak mozna porównywać ten program z powtorkami Rancza?????
odpowiedź
User
Darek
Sprywatyzować TVP, zero abonamentu!
odpowiedź
User
A-D
Czy to jest ku... portal sponsorowany przez TVN?! Bo w TVN poploch i prxerazenie wynikami WAWA NON STOP a tu juz chyba piąty raz o Swiat się kręci! A ilu widzow stracil TVN na Wawa non stop? Bo w TVN mówią ze 1,1 miliona!
odpowiedź
User
spec
komentarz Ada i A-D to ten sam numer IP jakiś zdesperowany pracownik TVP czy ktoś z biura prasowego ... ciekawe, ciekawe... oskarżenia są karalne a numery IP jawne
odpowiedź
User
@bezczelny
Przy Młynarskiej "Trudne sprawy" i "Dlaczego ja" to wyrafinowana uczta dla kinomanów - koneserów. Zamiast "Świat się kręci" wolę oglądać reklamę majonezu.
odpowiedź