SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Świat się kręci” zyskał widzów. TVP1 pokonuje Dwójkę

Drugą edycję programu „Świat się kręci” ogląda średnio 1,27 mln osób, więcej niż w analogicznym okresie ub.r. TVP1 w czasie jego emisji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam od września wyniosły 24,3 mln zł.

for. rochstar / Julia Mafalda Blaisdell Article

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 1 września do 11 grudnia 2014 roku średnia oglądalność nadawanego w TVP1 w dni powszednie o 18.30 programu „Świat się kręci” wyniosła 1,27 mln widzów. Przełożyło się to na 9,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 5,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 10 listopada br., które zainteresowało 2,01 mln osób.

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

10-11-2014

2 014 514

14,27%

24-11-2014

2 005 604

13,62%

09-12-2014

1 911 411

13,76%


W porównaniu do niemal analogicznego okresu ub.r. „Świat się kręci” zyskał 100 tys. widzów. Wówczas (w okresie od 2 września do 23 grudnia ub.r.) talk-show gromadził bowiem średnio 1,17 mln oglądających, co przekładało się na odpowiednio 9,36 proc. oraz 5,48 proc. udziału (zobacz te dane).

Natomiast cały pierwszy sezon „Świata się kręci” (pokazywany w okresie od 2 września ub.r. do 9 czerwca br.) oglądało średnio 1,19 mln widzów, a udział produkcji kształtował się na poziomie odpowiednio 9,37 proc. i 5,38 proc. (więcej na ten temat).

TVP1 w czasie nadawania magazynu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVN nadający wówczas „Szpital” i „Fakty”, który osiąga w tym paśmie 22,60 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Polsat („Pierwsza miłość” i „Wydarzenia”; 16,98 proc.). Nieco słabiej od TVP1 wśród tzw. „wielkiej czwórki” radzi sobie TVP2 (gł. „Sport telegram”, „Pogoda” i „Jeden z dziesięciu”; 9,74 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN

2 909 292

22,60%

21,34%

Polsat

2 185 101

16,98%

20,18%

TVP1 - Świat się kręci

1 273 034

9,89%

5,79%

TVP2

1 253 857

9,74%

5,77%


Wpływy reklamowe z magazynu w obecnym sezonie dotychczas wyniosły 24,3 mln zł.

„Świat się kręci” oglądać można na antenie TVP1 w dni powszednie o godz. 18.30. Program prowadzą na zmianę Agata Młynarska i Maciej Kurzajewski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Świat się kręci” zyskał widzów. TVP1 pokonuje Dwójkę

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dabiabu
W listopadzie i grudniu to już regularnie było koło 1,5 mln... No i gdzie ci eksperci, którzy przed rokiem gwarantowali tu, że program padnie? Czy to ci sami, co gwarantowali, że benzyna przebije 6 zł za litr? :)
22 17
odpowiedź
User
bhawo bhaun!
hahaha, "pokonał Dwójkę". Dwójkę to niedługo tv puls i tvn 7 pokonają! Extra sukces!!!!!! :) hahahaha
24 12
odpowiedź
User
hektor
Właśnie widać co lubią widzowie. Zakłamany TVN i wielką gwiazdę Młynarską. A Tadeusz Sznuk z najmądrzejszym programem w Polsce na szarym końcu :(
22 12
odpowiedź
User
Funia
Świat się kręci jest chyba równie dobrze oglądany bez Młynarskiej a z Kurzajewskim więc ta efektowna metafora raczej psu na budę... W dodatku Sznuk wcale nie jest na żadnym szarym końcu oglądalności więc i ta mądrość ci, hektorze, nie wyszła. Wracaj do Troi!
15 11
odpowiedź
User
Frędzel
To jest całkiem niezły program ten "swiat sie kręci", tyle, że mnie denerwuje w nim jego kumoterska formuła. Zapraszani są do niego głównie "znajomi królika" Taka bardziej sitwiarska ta formuła. bo nikt tak nie zapewni rownego poziomu wazelinki jak znajomi królika. Sztucznozeby KUrzajewski radzi sobie całkiem niexle, choc z kolei jego konferenserskie zaśpiewy działaja mi na nerw. Młynarskiej wieku wyrzucac nie będe, ale powiem tak, nie musi w kazdego programu zakladac nowych oprawek okularow za srednio 1 000 złotych. Bo to po prostu nieprzyzwoite. że też nigdy nikt z zarabiajacych po 20 000 tysiecy miesiecznie prezenterów telewizyjnych nie zadeklarował jakiejs bodaj symbokicznej kwoty na biedne dzieci w sierocińcu. albo na transport zdychajacego w lesie uderzonego przez samochód łosia. Dziwne. prawda?
22 8
odpowiedź