SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Świat według Kiepskich” stracił 230 tys. widzów. 18,2 mln zł z reklam

Najnowszy sezon serialu „Świat według Kiepskich” oglądało średnio 1,74 mln widzów, o 230 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 18,15 mln zł.

Article

Jesienny sezon „Świata według Kiepskich” na antenie Polsatu pokazywany był w środy o godz. 20.05, w okresie od 2 września do 18 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że całą serię produkcji oglądało średnio 1,74 mln widzów. Przełożyło się to na 10,93 proc. udziałów wśród wszystkich widzów oraz 13,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się finałowy odcinek serii. Oglądało go 2,17 mln osób.

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

18-11-2015

20:04:03

2 165 246

12,90%

14-10-2015

20:06:17

1 950 004

12,03%

11-11-2015

20:06:25

1 922 663

10,98%

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Świat według Kiepskich” stracił 230 tys. widzów. Jesienią 2014 roku średnia oglądalność serialu wynosiła 1,97 mln osób przy udziałach na poziomie odpowiednio 12,35 proc. oraz 14,63 proc. (zobacz te dane).

Polsat w paśmie emisji „Świata według Kiepskich” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem była TVP2, która emitowała popularny serial „Barwy szczęścia”, co przekładało się na 19,03 proc. udziału. Na drugim miejscu uplasował się TVN („Na Wspólnej”; 15,61 proc.). Gorzej od Polsatu poradziła sobie tylko TVP1 (gł. „Sport”, kroniki sportowe, „Prognoza pogody” i „Kryptonim Szef”; 10,03 proc.).

W grupie komercyjnej liderem był TVN, a dalej uplasowały się: Polsat, Dwójka oraz Jedynka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

3 033 139

19,03%

12,91%

TVN

2 488 166

15,61%

16,71%

Polsat - Świat według Kiepskich

1 741 447

10,93%

13,13%

TVP1

1 598 886

10,03%

9,63%

Wpływy reklamowe wokół jesiennej edycji produkcji wyniosły 18,15 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Wiosną br. widzowie Polsatu zobaczą kolejną serię „Świata według Kiepskich”.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 12,88 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Świat według Kiepskich” stracił 230 tys. widzów. 18,2 mln zł z reklam

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ex
Świat według Kiepskich jest super! Jedna z lepszych produkcji Polsatu :)
45 24
odpowiedź
User
Jola z Pajęczna
Jeden z najgorszych i najbardziej żałosnych obecnie seriali. Chyba tylko zwykłych prymitywów śmieszy jeszcze.
18 52
odpowiedź
User
Staszek
Brakowało Jolaśki i Waldusia w tej serii.
17 31
odpowiedź
User
Kamil
Od pewnego czasu mam wrażenie, że ten serial jest już ciągnięty na siłę. Jeszcze 2-3 sezony temu odcinki były naprawdę w miarę śmieszne, teraz już niekoniecznie.
Myślę, że powtórki starych odcinków mają większą oglądalność niż te najnowsze...
28 17
odpowiedź
User
misiek
Powinni zrobić spin off z Paździochem. O wiele ciekawsza postać niż wszyscy Kiepscy.
23 12
odpowiedź