"Najważniejszy jest czas z bliskimi" - w świątecznej reklamie Allegro. W kampanii Anna Dereszowska, Łukasz Grass i Odeta Moro

Serwis Allegro ruszyła z bożonarodzeniową kampanią, w której pokazuje, że najważniejsi są ludzie dookoła, a prezenty są tylko środkiem do spędzania z nimi wspólnie czasu. Przygotowały ją agencje Ogilvy i Starcom (Publicis Media). W kampanii pojawią się m.in. Anna Dereszowska, Łukasz Grass i Odeta Moro.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Najważniejszy jest czas z bliskimi" - w świątecznej reklamie Allegro. W kampanii Anna Dereszowska, Łukasz Grass i Odeta Moro

Tegoroczna kampania świąteczna Allegro ma opowiadać o tym, jak to prezenty mogą być idealnym pretekstem do wspólnie spędzonego czasu. Dlatego też wszystkie dostępne w ofercie świątecznej Allegro rzeczy zostały przeliczone na ilość czasu, jaką można dzięki nim spędzić z bliskimi.

Powstał specjalny kalkulator świąteczny, który po dokonaniu wyboru dla kogo i ile czasu chcemy przeznaczyć - proponuje nam idealnie dobrany prezent. - W tym roku nie tylko opowiadamy historie, ale także dajemy realne rozwiązania, które pomogą ludziom dobrać odpowiedni prezent dla bliskich. Storytelling oraz storydoing w jednym - mówi Maciej Twardowski, executive creative director w Ogilvy.

Kampania obejmuje kilkanaście filmów. - Chcieliśmy pokazać ludziom, że rozumiemy, co dla nich ważne. Dać im znać, że to, co kupią na Allegro, to coś więcej niż przedmiot. To pretekst do spędzenia razem czasu i szansa na wzmocnienie więzi z bliską osobą. Ta prosta myśl przyświeca w tym roku wszystkim naszym działaniom - dodaje Joanna Kobylińska-Andrzejak, brand management specialist Allegro.

Poza filmami, kalkulatorem, prezentów idea „Najważniejszy jest czas z bliskimi” zaistnieje w social mediach i odcinkach podcastów, które Allegro przygotowało wspólnie z agencją digital-contentową LiquidThread (Publicis Groupe).

Świąteczne podcasty pojawią się w kanałach twórców: TuOkuniewska, Słuchowisko, Karolina Sobańska, Dwóch Typów Podcast, Rock i Borys czy Kolega Ignacy oraz na landing page kampanii. 

W reklamach Anna Dereszowska, Łukasz Grass i Odeta Moro

Oprócz specjalnych odcinków z podcasterami, we współpracy z Onetem, powstała trzyodcinkowa seria podcastu, w którym prowadzącym jest profiler sądowy Jan Gołębiowski. W każdym odcinku, profiler pomaga znanej osobie (Anna Dereszowska, Łukasz Grass, Odeta Moro) dobrać najbardziej dopasowany prezent dla bliskiej osoby gościa. Seria podcastów jest dostępna w kanałach Onetu – serwis www oraz kanał YouTube.

Kampania, którą wspólnie z Allegro przygotowała agencja Ogilvy, prowadzona jest w telewizji, internecie i radiu.

Filmy wyreżyserował Kuba Michalczuk, za produkcję odpowiada MOON Films, za postprodukcję obrazu - Televisor, za udźwiękowienie - studio Juice. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada Starcom, a za pomysł i produkcję podcastów LiquidThread.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami
Materiał reklamowy

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami